Hangt ervan af welk soort verhaal je wilt gaan schrijven. Ik denk dat je er zowel een zware drama kunt van maken, zowel als iets puur romantisch, zowel als een thriller. Ik weet niet of je je noodzakelijk op de relatie tussen de hoofdpersonages moet richten, maar het is zeker een optie. Alhoewel het ook mogelijk is meer plotgericht te sturen. Hangt er echt vanaf wat de inhoud wordt. Over een drugverslaafde prostituee in de sloppenwijken vind ik een heel ander soort verhaal dan Romeo en Julia...
Sowieso zou ik me persoonlijk focussen op een vorm van conflict, en geen te mager plot nemen. Ik zou een stevig plot bedenken, een verhaal op zich met voldoende inhoud, waarvan de relatie tussen twee hoofdpersonages dan uiteraard centraal staat, en seksualiteit of romantiek dan nemen als thema/onderwerp van het verhaal.
Persoonlijk mis ik wel effectief conflict, problematiek, gebeurtenissen, plot in vele seksverhalen op Quizlet. Er is wel een plot, maar heel erg mager en niet bepaald origineel: dat gaat dan zo van: Jenny ontmoet Harry op een feestje. Jenny en Harry maken het aan en gaan naar bed, vele keren. Dan is er plots een haar in de boter - wat een ramp. Jenny en Harry gaan uiteen omdat ze ruzie hebben. Jenny en Harry leggen het bij, Jenny en Harry gaan weer naar bed. Eind goed al goed.
Wees creatief, maak echt een goed verhaal/plot dus: conflict/omstandigheden/gebeurtenissen. Wees origineel, niets mager en standaard alsjeblieft! (:
Meer dan een koppel alleen!!
[ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:59 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.