• Het principe is heel simpel.


    1. Je plaatst een liedje en zijn artiest. (graag met de video onder de spoilerknop alsjeblief)
    2. De volgende geeft een cijfer (van 0 tot 10) en plaatst op zijn beurt een liedje + de artiest.

    Natuurlijk ben je vrij om er eventueel wat commentaar bij te schrijven over wat je er goed/slecht aan vond, welke emotie's het bij je losmaakte, etc.
    (Dit is geheel vrijblijvend, het hoeft dus niet.)


    Enjoy!


    ! Als je het liedje niet kent, probeer er dan op z'n minst een stukje van te beluisteren voordat je het in het wilde weg een cijfer geeft. !

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 17:46 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    3.
    Ik vind het nogal saai...

    BLACK TONGUE - WASTE

    2,4
    Ik vind het een beetje jammer dat het hele lied op dezelfde manier doorgaat. Er wordt continu op dezelfde manier gezongen (een regel vind ik niet erg, maar de hele tijd? Bleh), en de gitaar blijft ook maar op dezelfde manier zeuren. Heeft het nou echt een melodie of verhaal of enige muzikale ontwikkeling tijdens het nummer? Ik kan het er niet in horen. Alleen maar "gebrul" van zowel elektrische gitaar als iemand van wie ik me afvraag of ie nooit last krijgt van z'n stem. Niet echt mijn smaak dus, haha.
    Overigens is dit stukje tekst natuurlijk niet bedoeld om af te kraken, enkel om mijn mening uit te leggen. ^^

    Melanie Martinez - Cry Baby

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 18:22 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    9.5
    Ik ben letterlijk verliefd op haar muziekstijl. Op het moment luister ik ook naar haar album (x
    Haar nieuwe liedje Gingerbread Man is naar mijn mening ook echt geweldig

    Troye Sivan - Youth


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    10 c:
    Troye is zo geweldig.

    The 1975 - UGH!


    United we stand, divided we fall.

    9
    Ik had wel eens van "The 1975" gehoord maar nog nooit echt geluisterd maar als ik dit nummer zo hoor ga ik wel eens een keer naar hun andere liedjes kijken =).

    Di-rect & Wibi Soerjadi - Blind For You

    [ bericht aangepast op 26 dec 2015 - 20:07 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    8,5 vroeger zoveel Di-rect geluisterd, Tim zijn stem is gewoon zo fijn! Echt jammer dat hij weg is :c

    [youtube]MmZexg8sxyk