• Het principe is heel simpel.


    1. Je plaatst een liedje en zijn artiest. (graag met de video onder de spoilerknop alsjeblief)
    2. De volgende geeft een cijfer (van 0 tot 10) en plaatst op zijn beurt een liedje + de artiest.

    Natuurlijk ben je vrij om er eventueel wat commentaar bij te schrijven over wat je er goed/slecht aan vond, welke emotie's het bij je losmaakte, etc.
    (Dit is geheel vrijblijvend, het hoeft dus niet.)


    Enjoy!


    ! Als je het liedje niet kent, probeer er dan op z'n minst een stukje van te beluisteren voordat je het in het wilde weg een cijfer geeft. !

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 17:46 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    5. Valt wel mee, maar niet echt mijn ding.
    Flume - Some minds

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:29 ]


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    5,5.
    Ik begrijp dat mensen dit leuke muziek vinden, vast ook niet iedereen, maar het is niet echt iets wat ik zelf op zou zetten. ^^


    Better - Gardiner Sisters


    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:31 ]


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    5. Het is niet goed, maar ook niet slecht. (mijn mening)

    Nirvana-Heart shaped box

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 17:53 ]

    2,5
    Totaal niet mijn ding, mijn oren hebben er een hekel aan. Maar dat geldt dus voor mij.

    Acda en de Munnik - Halve Zinnen


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    5.5
    Ik ben niet bepaald een grote fan van Nederlandstalige muziek :')

    A - Nothing


    What would Emma do?

    Een 8. Klinkt erg goed ;P

    Deicide, scars of the crucifix

    [ bericht aangepast op 27 juli 2015 - 20:24 ]

    7,8 ik hou van dit soort muziek :p


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    5.0
    Ik vind het wel grappig (ik weet niet echt hoe ik het anders moet zeggen). Ik had het schreeuwen aan het begin niet echt aan zien komen :') Het is niet echt mijn stijl, maar ergens heeft het wel iets.

    Sia - Elastic Heart


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Een 2. Dit is totaal niet mijn muziek


    Slayer, Raining blood

    ik denk een 3. niet echt mijn muziek.


    "Tell me, is it wrong if it makes you feel right? You'll never know if you don't even try"

    2,2
    Mijn oren vinden het niet leuk. Het klinkt voor mij een beetje.. high of zoiets. Niet mijn stijl dus.

    Gloryhammer - The unicorn invasion of Dundee


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    3, het is niet echt mijn ding.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    6.5
    Ik vind het wel oké, maar ik zou het lied niet downloaden.

    Phillip Phillips - Home


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    8,2
    Lekkere rauwe stem en goed ritme. Ik vind vooral het begin mooi. Het is nog niet helemaal mijn stijl, maar ik vind het wel goede kwaliteit muziek.
    Te laat :c



    5,2
    Goed ritme, maar voor de rest niet echt mijn ding.


    Marina and the Diamonds - Primadonna

    [ bericht aangepast op 28 juli 2015 - 0:14 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    7,3

    The Naked and Famous - Punching in a Dream


    To the stars who listen — and the dreams that are answered