Quokka schreef:
(...)
1. Oké. Dus je bouwt gewoon een huis en dan tijdens het spelen merk je wat er nog mist? Maar goed dat ik een lijstje heb gemaakt, zou ik echt iets voor mij zijn. En dan dat een sim naar de wc moet en dat er dan geen badkamer is.
2. Dat is wel handig. Ik zat al te denken, kan toch moeilijk een baby laten verhongeren.
3. Handig om te weten, maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoel, een huishouden als het ware uit het spel halen.
4. Om je huis/tuin mooier te maken, neem ik aan? Of wil je meer opties?
5. Dat moet interessante situaties hebben opgeleverd, denk ik. Ik begin al in paniek te raken als het oranje word.
6. Hele handleiding nog wel, met plaatjes. Plaatjes begrijp ik meestal beter dan tekst. Ik ga zowel tekst als plaatjes goed bestuderen, dan moet het goed komen.
7. Oké, bedankt voor de tip.
8. Heb je er goeie ervaring mee of slechte ervaringen? En heb je de fertile/vruchtbaar drankje ervoor gebruikt of juist niet?
9. Duurt het dan niet heel lang voordat je genoeg geld hebt? Want voor geld gebruik ik bijna - tot nu toe - altijd motherlode.
10. Dat zijn er veel. Ging het altijd goed?
1. Dat is het inderdaad zo'n beetje.
3. Oh, zo bedoel je. Eh. Je past een van je sims aan via de spiegel/kleerkast en dan klik je op huishouden opslaan. (naast het gallerij-knopje)
4. Ik ben niet zo tuk op de meeste build/buy content van de sims 4 en ik gebruik graag sims 2 conversies.
5. Hehe, ik heb op zijn minst in de sims 4 nog geen sims door honger laten omkomen, maar dat waren inderdaad hectische situaties.
6. Ja, want ik kan lang geen kanten dingen duidelijk in woorden uitleggen. Ik dacht dat dat duidelijker zou zijn.
9. Nee, maar ik richt ook héél minimalistisch in, dus mijn sims hebben nooit veel geld nodig.
10. Ik hou van drukke huishoudens, maar er is nog niemand gestorven, dus tot nu toe wel ja.
[ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:34 ]
Ex astris, sciencia