• Ik voel mij de laatste tijd echt zo genegeerd.

    Sowieso vind ik het niet nodig om altijd foto's te nemen als je naar een feestje gaat, maar het valt mij altijd op dat het gebeurt wanneer ik er niet bij ben. Niet dat zoiets erg is, maar ik heb toch ook graag mijn herinneringen. Zo zijn we in juni naar Graspop Metal Meeting gegaan en werden er veel kiekjes genomen, maar amper eentje van mij en dat vind ik echt jammer. Het lijkt precies of ik niet interessant genoeg ben volgens sommige mensen.
    Gisteren zijn we ook naar de zee gegaan en ik had mn vintage badpak aan met een vintage hoed, de zee is dus de ideale locatie voor een leuk zomers kiekje, zeker omdat ik een vintage pagina heb en dat kan je dan helemaal opfleuren met zo'n foto's. Trekken ze foto's, maar geen enkele van mij. Het leek gewoon alsof ik niet bij de groep hoorde. En dat kwetst mij toch echt wel.

    En bij mijn vriend heb ik dat dus ook de laatste tijd. Hij neemt dan random foto's van domme kleren die ik aan heb omdat hij het er dan wel eens leuk vind uitzien, maar als ik dan eens in iets rondloop waar ik echt trots op ben, dan negeert hij mij gewoon. Ik stond onlangs met mijn voorlopig diploma te showen, bleef ie gewoon zitten en deed ie alsof ie het niet zag. Dat zal wel niet met opzet zijn, maar als ik er verschrikkelijk uitzie moet ik dan gaan poseren voor een foto omdat hij vind dat ik er sexy uitzie in de kleren.

    Ik heb echt het gevoel alsof ik het dertigste wiel aan de wagen ben in onze vrienden groep. Precies alsof ik de partypoeper ben, want de helft van de keren word ik zelf al niet meer uitgenodigd.
    En het gaat zelf zo ver dat dat in games zelf zo is. Willen ze met mij samen spelen voor teamrewards, maar ze spelen dan zodanig veel onderling dat ik het niveau niet meer aankan en dan gewoon niet deftig mee kan spelen als ik eenmaal mee mag doen. En ik wil gewoon niet dat iemand op mijn account kruip voor die rewards, ik wil dat gewoon allemaal zelf doen.

    Misschien ben ik nu aan het muggeziften, maar ze zeggen altijd dat de kleine dingetjes je gelukkig kunnen maken in leven, maar dit zijn nu eens de kleine dingetjes die mij ongelukkig maken in het leven en ik heb er echt genoeg van. Ik blijf mij ergeren aan kleine dingen en dan ontplof ik echt op een gegeven moment. Ik vraag mij dan echt af of ik zo'n saai mens ben of dat ik mij het allemaal maar gewoon inbeeld.

    Ik moest even mijn hart luchten, want ik kan er duidelijk met niemand anders over praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat vervelend zeg! Ik snap je probleem op zich wel, dat met die foto's. In Schotland heb ik ook heel veel foto's van mensen gemaakt, maar zelf sta ik ook op vrij weinig foto's omdat gewoon niemand die van mij nam. Dat vind ik dan ook best jammer want ik wil ook wel eens een leuke foto die niet een selfie is of door een clubfotograaf genomen foto. Ook merk ik dat mijn beste vriend met iedereen foto's maakt behalve met mij en daar heb ik toen subtiel tegen gezegd: 'oh god wij hebben bijna geen foto's samen, toen ik er een ging zoeken voor je verjaardag was het er een van drie jaar geleden ofzo' en toen hebben we laatst foto's gemaakt met zijn tweetjes. Ik zou het dus subtiel zeggen.

    Verder weet ik niet zo goed wat ik met je probleem aanmoet, maar je bent heus wel interessant in mijn opinie!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    He, ik snap dat je je rot voelt, misschien moet je het een keer met ze over hebben. Als ze er geen begrip in kunnen tonen dan verdienen ze je aandacht ook echt niet.
    Zover ik jouw posts wel eens heb gelezen hier op het forum ben je echt geen saai persoon hoor. Daar hoef je je echt niet slecht om te voelen. c:

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 18:57 ]

    Nee Nana, je bent absoluut geen saai persoon. Je maakt de wereld juist een stukje mooier met al je mooie vintage outfits. Alleen niet iedereen begrijpt dat dat mooi is en dat jij je daar heel goed in voelt.

    Misschien groeien jij en je vrienden uit elkaar? Dan is het misschien beter om eens achterover te leunen en te kijken of er iemand is die naar jou persoonlijk toekomst omdat hij of zij graag heeft dat je er bij bent/komt. En als dat niet gebeurd, ja dan is dat heel vervelend, maar dan zijn ze je misschien niet waard?

    Of je moet het eens in de groep gooien natuurlijk. En dan zullen ze het waarschijnlijk helemaal niet zo bedoeld hebben.

    Ik heb namelijk het idee dat je meer je best doet voor je vriendengroep, en er meer over aan het nadenken bent, dan dat het je iets oplevert.

    NaughtyDog schreef:
    He, ik snap dat je je rot voelt, misschien moet je het een keer met ze over hebben. Als ze er geen begrip in kunnen tonen dan verdienen ze je aandacht ook echt niet.
    Zover ik jouw posts wel eens heb gelezen hier op het forum ben je echt geen saai persoon hoor. Daar hoef je je echt niet slecht om te voelen. c:
    Haha nu vraag ik mij echt af hoe ik daar interessant in over kom. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Alpheratz schreef:
    Wat vervelend zeg! Ik snap je probleem op zich wel, dat met die foto's. In Schotland heb ik ook heel veel foto's van mensen gemaakt, maar zelf sta ik ook op vrij weinig foto's omdat gewoon niemand die van mij nam. Dat vind ik dan ook best jammer want ik wil ook wel eens een leuke foto die niet een selfie is of door een clubfotograaf genomen foto. Ook merk ik dat mijn beste vriend met iedereen foto's maakt behalve met mij en daar heb ik toen subtiel tegen gezegd: 'oh god wij hebben bijna geen foto's samen, toen ik er een ging zoeken voor je verjaardag was het er een van drie jaar geleden ofzo' en toen hebben we laatst foto's gemaakt met zijn tweetjes. Ik zou het dus subtiel zeggen.

    Verder weet ik niet zo goed wat ik met je probleem aanmoet, maar je bent heus wel interessant in mijn opinie!
    Mja dat is misschien wel waar. Maar ik vond dat echt grof hoe die daar selfies zaten te nemen met elkaar terwijl ik er 5 meter van zat. Vraag dan even, kom er bij ofzo. Blijkbaar niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Haha nu vraag ik mij echt af hoe ik daar interessant in over kom. :p

    Nou, op de manier hoe je praat tegen anderen, en ook de reacties op mijn eigen topics etc.
    Neeeee saai persoon ben je echt niet hoor c;

    Krull schreef:
    Nee Nana, je bent absoluut geen saai persoon. Je maakt de wereld juist een stukje mooier met al je mooie vintage outfits. Alleen niet iedereen begrijpt dat dat mooi is en dat jij je daar heel goed in voelt.

    Misschien groeien jij en je vrienden uit elkaar? Dan is het misschien beter om eens achterover te leunen en te kijken of er iemand is die naar jou persoonlijk toekomst omdat hij of zij graag heeft dat je er bij bent/komt. En als dat niet gebeurd, ja dan is dat heel vervelend, maar dan zijn ze je misschien niet waard?

    Of je moet het eens in de groep gooien natuurlijk. En dan zullen ze het waarschijnlijk helemaal niet zo bedoeld hebben.

    Ik heb namelijk het idee dat je meer je best doet voor je vriendengroep, en er meer over aan het nadenken bent, dan dat het je iets oplevert.
    Misschien wel ja. Ik snap iedereen zijn excitement rondom alles ook niet meer echt. Ik heb gewoon altijd het gevoel dat ik tweede keus ben en niet meer besta als bepaalde mensen aanwezig zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    NaughtyDog schreef:
    (...)
    Nou, op de manier hoe je praat tegen anderen, en ook de reacties op mijn eigen topics etc.
    Neeeee saai persoon ben je echt niet hoor c;
    Haha oké dan. Gelukkig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je bent niet saai Nana. Je stuurt altijd van die leuke kaartjes en ik vind het altijd erg gezellig om met je te praten.

    We should meet up sometime c:


    26 - 02 - '16

    Resilience schreef:
    Je bent niet saai Nana. Je stuurt altijd van die leuke kaartjes en ik vind het altijd erg gezellig om met je te praten.

    We should meet up sometime c:
    Misschien binnenkort ... :)
    Would be fun.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je komt op mij juist over als een heel interessant persoon en ik ben heel benieuwd naar je strandoutfit!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet hoe je je voelt :\

    Je hebt een vintage pagina? En daar doe je dan foto's op van jezelf in vintage kleding? Heb je een link? _O_

    Naar mijn idee ben je trouwens helemaal niet saai! We kennen elkaar dan wel niet zo goed, en ik snap niet waarom. Je lijkt me echt een ontzettend tof persoon en je vrienden zijn gewoon te blind zich dat te beseffen.
    Ik vind het naar voor je dat je je zo rot voelt en dat men je kennelijk niet behandeld zoals je behandeld verdient te worden. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, ik vind jou echt niet saai, Nana. Ik kan juist hele leuke gesprekken met jou voeren, en ik sluit me ook aan bij Emma. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    LadyDi schreef:
    Je komt op mij juist over als een heel interessant persoon en ik ben heel benieuwd naar je strandoutfit!
    Die heeft Jelle nog snel getrokken toen mijn selfie mislukte. Iedereen was al aan het opruimen dus het is niet zo'n mooie foto, maar ik had dus een vintage badbak aan, met mn rayban en strohoedje.


    Ahja het is beter dan niks, maar het zou toch leuk zijn om eens een mooie serie foto's te nemen met mn badkledij.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 22:10 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?