• Hey allemaal,

    Ik heb sinds september een samsung galaxy s5 maar afgelopen paar weken begint tie al raar te doen.
    Als ik bijvoorbeeld een app aantik springt tie op internet en krijg ik een popup van facebook dat ik iets gewonnen heb. Nu heb ik facebook helemaal niet op mijn telefoon staan dus vind ik dat erg vreemd.
    Ook heb ik sinds een paar dagen last van een andere pop up. Deze komt ook als ik een willekeurige app aantik, dan springt het scherm over naar internet en komt een pop up in het scherm. Deze is van een rare onbekende site en deze tekst staat er:
    Waarschuwingssysteem!
    Uw batterij van de telefoon systeem is kwaadaardig is losgebarsten nu.
    Chatgeschiedenis , e-mail, login-gegevens en persoonlijke foto's zijn in gevaar, voor het beschermen van uw privacy, werk uw accusysteem recht onmiddellijk!

    Dit beroerde nederlands staat ook zo op het scherm waardoor ik het al helemaal niet vertrouw.

    Heeft één van jullie dit ook? Of weet iemand hoe ik hier vanaf kom?
    Alvast bedankt


    He like girls how eat carrots!

    Ja, dat krijg ik ook als ik op mobiel op Quizlet staat. In ieder geval heel vaak als ik op wifi zit, als ik op 3G zit komt het echt bijna niet voor, misschien 1 in de 1000x.

    Er is hier een paar maanden geleden ook al een topic over geweest en toen hadden er ook meer mensen last van, het is dus nog steeds niet opgelost en ik weet niet wat eraan gedaan kan worden :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Ja, dat krijg ik ook als ik op mobiel op Quizlet staat. In ieder geval heel vaak als ik op wifi zit, als ik op 3G zit komt het echt bijna niet voor, misschien 1 in de 1000x.

    Er is hier een paar maanden geleden ook al een topic over geweest en toen hadden er ook meer mensen last van, het is dus nog steeds niet opgelost en ik weet niet wat eraan gedaan kan worden :/



    Hmmm oke, ik heb het ook gewoon als ik op 3g zit.
    Word er echt moe van haha


    He like girls how eat carrots!

    Ik heb die meldingen op mijn telefoon ook een tijdje gehad - ik heb zelf ook de s5. Een kennis van ons heeft toen mijn telefoon doorgespit en wat enkele apps eraf gegooit waarvan hij dacht dat het daarmee te maken had - ik weet zo even niet meer welke dat zijn geweest - en daarna heeft hij clean master erop gezet, plus Adblock Browser die ik sindsdien gebruik als ik op internet ga. Vanaf dat moment heb ik geen last meer gehad van meldingen dus wellicht zou je het kunnen proberen?

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 19:46 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Anti-virus downloaden op je telefoon? Hielp bij mij toen :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Adblock-app voor gsm installeren. Dat werkt met een VPN-verbinding, die heb ik ook en ik kan er niet over klagen ^^ dan is meteen al je reclame weg (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys