• Rise and Shine, Greenie!



    Op een dag komt Max aan in het Laar. Enkelen waren hem voor, maar het is pas het begin van de Trials. Met man en macht proberen de Laarders een leven op te bouwen, maar grievers, opstandige Laarders, een bazige leider en ingewikkelde liefdes maken het ze erg lastig.

    Het idee van TMR wordt aangehouden, maar er zijn enkele aanpassingen. Zo zitten er zowel jongens als meiden in de Laar, en vaker dan eens per maand komen arriveren er nieuwe mensen.

    Het verhaal wordt geschreven vanuit Max' perspectief, maar voor diepte en begrip van andere personages wordt er soms een hoofdstuk vanuit hun perspectief geschreven. Zo volg je ook de verhaallijnen van andere karakters dan alleen Max. Op de beginpagina van het verhaal lees je een stuk van Siënna, die later in het verhaal geïntroduceerd wordt.

    De eerste dag is onwennig voor Max - maar voor wie is dat niet het geval als je plotseling in de Laar gegooid wordt? Hij wordt verwelkomd door Ayla en Helena. Ayla is de eerste die in de Laar arriveerde, en heeft daarmee het recht geëist de een dictatoriale leider te zijn. Al snel leert hij Anthony en Fletcher kennen, en als snel voelt Max zich meer en meer op zijn gemak en vindt hij zijn draai, net als veel van de andere Laarders, die zich stuk voor stuk beginnen te ergeren aan Ayla's heerschappij.


    || revolutie || de eerste runners || grievers || feestjes || liefde & drama || wraak || en nog véél meer ||


    Dit wordt een lang verhaal, waarin opbouw zit en veranderingen van karakter. Er zit niet meteen *boem* veel actie in hoofdstuk 2 en seks in hoofdstuk 3. Ik probeer het meer op te bouwen zoals dat ook in een echt boek gebeurd (:

    Het overzicht van de karakters wordt aangepast zodra er nieuwe mensen geïntroduceerd worden.
    || Max || Helena || Ayla || Anthony || Fletcher || + nog veel onbekende Laarders ||
    Maar telkens komen er nieuwe mensen aan, die op hun eigen manier invloed hebben op het verhaal.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 1:36 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 12 juli 2015 - 18:04 ]

    -> Ik heb je hele topic aangepast. Het gebruik van HTML-codes is niet toegestaan omdat het de site ontregelt. Gelieve deze codes dus ook niet meer te gebruiken.


    I am an idiot, I move.

    Ik had het door haha. Ik kon het alleen niet meer zelf aanpassen ;p Dank je dat je het opgelost hebt (:

    Het eerste hoofdstuk vanuit een ander perspectief is geplaatst. Meet Lester ^^

    Oh, en ik heb nu een tijdelijke, simpele cover. Ik ben nog van plan om die te veranderen, maar als iemand zin heeft om iets te ontwerpen, dan zou me dat ook heel blij maken! :)