• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    What's the point of living if everyone thinks you're shit?


    Panic attack. Oh god. Help.


    kindness is never a burden.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    NEE SARAH KOM NAAR HET NOORDEN VAN HET LAND. De hele maand juli is leeg en ugh. Kom please langs!


    Okay okay als mijn schema het toelaat dan tour ik deze zomer nog wel door het verre noorden met mijn awesomeness.


    i put the fun in funeral

    Worthless.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 22:55 ]


    Stomme piercing, jij mag pas los als ik het wil! Grrr.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    Stomme piercing, jij mag pas los als ik het wil! Grrr.


    I feel you.


    kindness is never a burden.

    Overkill schreef:
    (...)

    Okay okay als mijn schema het toelaat dan tour ik deze zomer nog wel door het verre noorden met mijn awesomeness.


    very lovely, very nice (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er is een stuk van mijn tand afgebroken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Royai schreef:
    (...)

    I feel you.

    Echt hoor. Het lijkt wel of mijn lip hem zelf los maakt of zo, hoe strak ik het balletje ook draai, hij gaat telkens terug losser xd
    Het is dat ik het merk, anders ben ik hem nog eens kwijt, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)
    Echt hoor. Het lijkt wel of mijn lip hem zelf los maakt of zo, hoe strak ik het balletje ook draai, hij gaat telkens terug losser xd
    Het is dat ik het merk, anders ben ik hem nog eens kwijt, hahah.


    Ik heb er één in mijn neus sinds gisteren en hij draait steeds vanzelf weg. Ik heb het gevoel dat hij er gewoon gaat uitvallen. En daar zou mijn €50 dan gaan (':


    kindness is never a burden.

    Fuck off man. Ik kan gewoon fucking geen normaal leven leiden dankzij mijn stiefmoeder en ik zit momenteel zowat met een trauma door haar jarenlange gepest, gestalk, bedreigingen en terreur, maar wat is de conclusie van de sociale dienst als ik eindelijk de moed vind om over de afgelopen, verschrikkelijke maanden te praten? Lotta verzint alles uit wanhopig aandachtstekort. My faith in humanity is like my Porsche at the moment. Unexisting. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Royai schreef:
    (...)

    Ik heb er één in mijn neus sinds gisteren en hij draait steeds vanzelf weg. Ik heb het gevoel dat hij er gewoon gaat uitvallen. En daar zou mijn €50 dan gaan (':


    Heb je zo'n haakje? Want als je dat hebt denk ik niet dat je heel bang moet zijn hoor, gewoon voorzichtig terug draaien.
    Ik heb mijn lippiercing nu al twee maanden en ik loop er gewoon te veel mee te kloten, hahah. Ben blij dat ik hem niet echt een keer verloren ben xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Runescript schreef:
    (...)

    Heb je zo'n haakje? Want als je dat hebt denk ik niet dat je heel bang moet zijn hoor, gewoon voorzichtig terug draaien.
    Ik heb mijn lippiercing nu al twee maanden en ik loop er gewoon te veel mee te kloten, hahah. Ben blij dat ik hem niet echt een keer verloren ben xd


    Ik heb geen idee wat ik heb, omdat ik mijn ogen heb gesloten toen die gast een gigantische naald in mijn neus stak (': Maar ik denk het wel.
    Hetzelfde, haha. Wikihow zegt dat ik er af moet blijven, maar ik ben gewoon geobsedeerd. Stel je voor dat je plots thuis komt, in de spiegel kijkt en ziet dat-ie weg is.


    kindness is never a burden.

    TV series moeten eeuwig doorgaan. Maakt niet uit hoeveel seizoenen & afleveringen er zijn, the final ep is always so sad D:


    -

    Please don't ignore me.


    kindness is never a burden.