• Hallo allemaal c:

    Dit jaar moet ik (verplicht) naar een feest van het opleidingsinstituut waar ik mijn opleiding volg. Het feest heeft een dresscode, maar die is echter een beetje vaag en ik kan er niet zo veel mee. Aangezien ik hier toch zit, dacht ik dat ik jullie wel om advies kon vragen c;

    De dresscode is 'Echt of nep'. Wat zouden jullie hierbij dragen? c;


    26 - 02 - '16

    Ik zou extreem veel make-up op doen, op reuzehakken staan en het kitscherigste kleedje dat je hebt aantrekken. Is duidelijk nep en past dus bij het thema. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn shirt met een chanel logo en daar onder heel groot "fake". Maar je kan ook de ene helft van je gezicht heel dik opmaken en de andere niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou niet volledig onherkenbaar gaan (anders ben je straks helemaal niet blij met de eventuele foto's), maar gewoon subtiele veranderingen aan je gezicht/lichaam maken (kleurlenzen, (nep)piercings, extra grote schoudervullingen e.d.).
    Veel plezier alvast!

    Waarom voor het extreme gaan. Je kan je ook gewoon opmaken als de persoon die je je vanbinnen voelt, dus ipv de uitgesproken vorm te doen, kan je ook voor iets normaals gaan. Het thema is niet enkel nep tenslotte.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, ik zou ook niet helemaal weten wat ik met dat thema zou moeten.
    Ehm - misschien onwijs veel wcpapier in je bh/jurkje? Haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ah met deze ideeën kan ik wel wat, denk ik. Ik ga hier morgen nog eens naar kijken. Voel je gerust vrij om nog meer ideeën te plaatsen c;


    26 - 02 - '16

    Bont :D


    No growth of the heart is ever a waste

    Tokugawa schreef:
    Bont :D


    Cruella De Vil!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zeg even wat er in me opkomt (en volgens mij nog niet eerder is genoemd):
    Allemaal kleding van "nepmerken" (of beter namaakmerken genoemd) aantrekken?
    Een omgedraaid masker opdoen en dus twee gezichten hebben?
    Als een barbiepop?
    Helemaal geen make-up?
    Als een illusie verkleed? (hahaha, geen idee hoe je dat moet doen :'D)
    Je haar overeind zetten (met een heleboel gel)?

    Nou, misschien kan je er wel wat mee. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Draag een plastieken jurkje :')


    What would Emma do?

    Allemaal dingen aantrekken waarvan het voor de toeschouwer niet zeker is of het echt of nep is: leer/bont/boa (echte veren of niet?)/goud?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Verkleed je als een Urban legend, niemand weet of die echt of nep zijn (:

    Hihi verkleed je als Yeti. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ga als Lochness :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    JeffreyWoods schreef:
    Verkleed je als een Urban legend, niemand weet of die echt of nep zijn (:


    Bloody Mary! :D


    What would Emma do?