• Hallo allemaal c:

    Dit jaar moet ik (verplicht) naar een feest van het opleidingsinstituut waar ik mijn opleiding volg. Het feest heeft een dresscode, maar die is echter een beetje vaag en ik kan er niet zo veel mee. Aangezien ik hier toch zit, dacht ik dat ik jullie wel om advies kon vragen c;

    De dresscode is 'Echt of nep'. Wat zouden jullie hierbij dragen? c;


    26 - 02 - '16

    Ik zie hier veel ideeën, maar wat ik nog wel wil vermelden is dat dit feest wel een soortement van bedrijfsfeest is. Echt en nep moeten beide aan bod komen, las ik net in de mail, dus het neppe mag wat subtieler.
    Zouden jullie een jurkje aandoen naar zo'n feest of een uniek shirtje met iets eronder?


    26 - 02 - '16

    Glynne schreef:
    Ik zie hier veel ideeën, maar wat ik nog wel wil vermelden is dat dit feest wel een soortement van bedrijfsfeest is. Echt en nep moeten beide aan bod komen, las ik net in de mail, dus het neppe mag wat subtieler.
    Zouden jullie een jurkje aandoen naar zo'n feest of een uniek shirtje met iets eronder?


    Je kan misschien een gewone jurk dragen, met enkele details bij het neppe. Zoals plastieken bloemen of een boa of wat overdreven make-up of zo ;)


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Je kan misschien een gewone jurk dragen, met enkele details bij het neppe. Zoals plastieken bloemen of een boa of wat overdreven make-up of zo ;)


    Overdreven make-up.. Ik zou nep wimpers kunnen halen en smokey eyes kunnen maken ofzo c:


    26 - 02 - '16

    Hahaha, sorry, ik was het glad vergeten. Ik heb nog een foto van hoe m'n outfit er ongeveer uitzag, nou ja, m'n haar enzo c;



    Ik had een pruik opgedaan, zo'n jaren 30 geval en een bloemen dingetje erbij. De nepwimpers waren nogal mislukt, dus besloot ik maar voor zoiets te gaan. De pruik was niet duur. 3 euro bij de Action :W


    26 - 02 - '16