- Bedacht door Raegan. Vertaling met behulp van Hanne (thedeanaconda)!
- Waarschuwing! Deze RPG bevat extreem geweld, zware taal en seksuele handelingen.
- Gebaseerd op échte gebeurtenissen die in Trans-Allegheny plaatsvonden.
Over mij
Hi, ik ben Raegan. Ik ben nieuw hier, en ben zeer enthousiast over schrijven. Omdat ik nieuw ben weet ik nog niet zo goed hoe alles werkt, ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben. Bij vragen ver het forum mail ik jullie, en bij vragen over de RPG mailen jullie mij hopelijk! c:
Datum [Schrijven]
Weston, West Virginia. USA, 1957
Voordat geestesziekte enigszins begrepen werd, werden mensen die ook maar het kleinste teken van een geestelijk
probleem vertoonden, in een gekkenhuis gegooid. Daar werden ze vaak onderworpen aan afgrijselijke martelingen en
experimenten die vaak tot hun dood leidden. En door het grote aantal ziekten die door de inrichting zwerfden, was het
het geen wonder dat de patiënten vaak zelfmoord of moorden pleegden.
De Asylum
Het werd gebruikt als een psychiatrische inrichting van 1864 tot 1994. Het gesticht in Weston, West Virginia was
eigenlijk gebouwd voor 250 patiënten, maar rond de jaren 50 zaten er meer dan 2600 ongelukkige patiënten in het
gesticht. Dat was, natuurlijk, veel meer dan de werknemers voor konden zorgen. Het gevolg was dat het gesticht
overvol werd en nog onaangenamer dan het al was. De patiënten leden aan verscheidene medische toestanden. Van
schizofrenie tot dementie. En helaas werden velen onderworpen aan de verschrikkelijke medische behandelingen.
Schok therapie, water schok behandelingen, isoleercellen en normale afranseling vonden plaats tussen deze muren,
in de hoop hun geest te reinigen. Voeg dit toe aan het feit dat duizenden patiënten er zijn overleden en dan weet je
waarom dit als een van de verschrikkelijkste gestichten die de VS ooit heeft gezien.
De faciliteiten
Het asylum telt één grote tuin, die de patiënten alleen mogen betreden onder toezicht van minstens één zuster. Er zijn
vier slaapzalen, deze zijn speciaal gemaakt voor de patiënten die erin verblijven. Ze bevinden zich in de vier vleugels
van het asylum. Noord, Oost, West en Zuid. Er zijn twee grote multisexe badkamers. Zij bevinden zich tussen de
Noord/West vleugel en de Oost/Zuid vleugel. Verder is er nog een groot lijkenhuis en een ziekenhuisruimte, gelegen in
de kelder van het asylum.
Slaaphal 1 [NOORD]: Huisvestigd patiënten met eetziektes (zoals boulimia en anorexia)
Slaaphal 2 [WEST]: Huisvestigd patiënten met hevige mentale ziektes (zoals hullicinaties)
Slaaphal 3 [OOST]: Huisvestigd patiënten met seksuele ziektes (zoals voyeurisme)
Slaaphal 4 [ZUID]: Huisvestigd patiënten met angststoornissen en fobieën.
- Alle patiënten worden om 7:00 wakker gemaakt en dienen om 22:00 weer in bed te liggen. [Voor zusters 6:00-23:00]
- Geweld wordt niet getolereerd.
- Relaties zijn niet toegestaan. (Vriendschappen wel)
- Slaapplekken worden op achternaam uitgedeeld en moeten nageleefd worden.
- Het ontbijt is voor de patiënten om 8:00, voor deze tijd kunnen ze zich klaarmaken. [Voor zusters 7:30]
- Elke patiënt is gediend om zondag naar de kerkservice te gaan, het is verplicht.
- Bij overtreding van de basisregels dient de patiënt gestraft te worden.
De rollen!
Lijstje
* De asylum huist alleen patiënten van 18 jaar en ouder!
[M] Dokter: De kleinzoon van de oprichter van het TransAllegheny Lunatic Asylum. Vanaf zijn jeugd heeft hij de
experimenten en onderzoeken meegemaakt om die later zelf uit te voeren. Er is altijd al een walging voor de gekken
geweest, vandaar dat hij niet kon wachten op het moment om die mensen te ''genezen''. Vanuit die zogenaamde
genezing is nu een liefde voor marteling ontstaan. Leeftijd [25-40]
Door: Dr. Ezra Giles Hamilton - 30 - Furiosa
[V] Zuster 1/Hoofdzuster
ster: Een van de meest ervaren zusters van het asylum. Elke therapie heeft ze bijgestaan om die mensen daarna te
testen. Ze is steeds opzoek naar nieuwe oplossingen om haar patienten te genezen, maar tot nu toe heeft niets
gewerkt. Ondanks dat ze moeite heeft met de denkwijze van haar patienten, is ze vaak bij ze te vinden om tegen hen te
spreken omdat ze probeert om het beste van ze naar boven te halen. Ze heeft hoop. Leeftijd [25-50]
Door: Bezet voor Amoare
[V] Zuster 2. Er zijn een paar redenen waarom ze hier werkt. Het heeft voor een groot deel te maken met het feit dat ze,
net zoals de dokter, op een bepaalde manier geniet van hun omgang met de gekken in het asylum. In tegenstelling tot
zuster, gelooft ze dat er niets is want ze kan doen om weer een goed mens uit haar patiënten te halen. Leeftijd [20-40]
Door: Bezet voor Havilliard
Patiënten [Rol - Pagina - Slaaphal - Schrijver]
Vrouwen
Mannen
Ziektes - Bezet
Indeling slaapzalen
#1 -Telt 100 bedden-
#2 -Telt 200 bedden (stapel)-
#3 -Telt 100 bedden (stapel)
#4 -Telt 200 bedden-
Faceclaims!
Regels