• Ik heb mijn leuke, roze DS maar eens opgediept uit de krochten van mijn kamer en ik heb nog een R4 kaartje, maar ik heb werkelijk geen idee wat voor spellen leuk zijn. Zelf heb ik Nitendogs, The Sims en Ant Nation. Wat zijn nog meer dingen die leuk zijn? Spelletjes als Zelda vind ik dan weer helemaal niks.


    Your make-up is terrible

    Pokemon c;
    Cooking Mama
    Time Hollow

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:45 ]


    26 - 02 - '16

    Mario Kart :'D

    Ahh, jammer van die laatste zin x) Ik ben op het moment helemaal gek van professor Layton, een spel met veel raadsels (dus ook veel denkwerk), waarbij je een of ander mysterie moet oplossen. Ik weet niet echt of je het leuk zou vinden, maar als je het gaat spelen, is het wel leuk om te beginnen bij het begin en dus bij The Curious Village.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Is dit iets?


    26 - 02 - '16

    Die nieuwe van Disney. Ik weet niet of die er ook voor de DS lite is though. Ik heb net een 3DS van mn werk overgenomen voor 25 hehe, dus even een mt c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Trauma Center: Under the Knife. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    PROFESSOR LAYTON!

    Ik hield echt zo erg van die reeks, totdat m'n zusje m'n DS sloopte >...<


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zelda en Professor Layton waren vroeger mijn favorite spellen!
    Oh wait, shit dat had ik niet gezien.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 20:23 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    My Sims, Mario Kart/Bros?


    ©1998

    Lupton schreef:
    PROFESSOR LAYTON!

    Ik hield echt zo erg van die reeks, totdat m'n zusje m'n DS sloopte >...<


    TumbIr schreef:
    Zelda en Professor Layton waren vroeger mijn favorite spellen!
    Oh wait, shit dat had ik niet gezien.


    Yes, yes, yes! Ik houd van jullie ;o

    Eigenlijk als excuus voor de reactie hierboven plaats ik nog wat OT:
    Mijn broer heeft ook een spel genaamd Rhythm Paradise, waar hij echt heel goed in is en ik niet echt... ;D Wel leuk om uit te proberen, vind ik.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind Viva Piñata op de DS echt helemaal de shit. Rhythm Paradise heb ik ook heel veel gespeeld, net als Sims Op Reis (of iets dergelijks, was met een onbewoond eiland) en Mario Party.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik vind Viva Piñata op de DS echt helemaal de shit. Rhythm Paradise heb ik ook heel veel gespeeld, net als Sims Op Reis (of iets dergelijks, was met een onbewoond eiland) en Mario Party.


    Aah Viva Piñata had ik op de computer, ik heb dat echt dagenlang gespeeld. Dat was zo leuk.


    Your make-up is terrible