Emma Adaline Smith
De hele ochtend had ik als een stuiterballetje door het huis gerend, mijn laatste spullen ingepakt, geld geteld, ontbeten, mn tanden gepoetst, was ik drie keer van outfit verwisseld, heb ik vijf keer getwijfeld of ik m'n haar niet blauw had moeten laten, zeven keer gekeken of ik mijn boeken wel bij me had en 3 keer aan Dylan's hoofd gezeurd of hij al klaar was. Mijn vader was nergens te bekennen, en dat was maar goed ook. Eindelijk konden we weer weg uit dit hol, terug naar een plek die ik zo veel meer als thuis beschouwde. Toen Dylan eindelijk klaar was, sprong ik vrolijk van de bank om voor hem uit de deur uit te huppelen.
Toen ik eindelijk op het perron was, keek ik om naar Dylan. "Feels good to be back, huh?" Grinnikte ik vrolijk - tot ik zag dat Dylan er helemaal niet was. Verbaasd pakte ik mijn telefoon; misschien was hij naar iemand toegelopen.
>> Has anyone seen Dylan? I think I lost him. Or left him at the bus station. ~ Emma
<< Haha lol - Alex
<< Maybe you should give him a tracker - Alex
>> I'm working on that, he won't cooperate :') ~ Emma
<< Too bad - Alex
<< Maybe a dog collar? - Alex
>> Would look nice on him, wouldn't it? Fits his personality <3 ~ Emma
<< Totally - Alex
<< Pink with glitters - Alex
Ik lachte hardop, maar stopte al gauw toen ik de mensen om me heen nogal raar naar me zag kijken, en keek weer op mijn mobiel toen ik hem voelde trillen in mijn hand.
<< Alex, please don't say those things. She'll do it. - Dylan
<< I know - Alex
Ik glimlachte vrolijk, ik zóú het ook echt doen, als ik de kans kreeg. Het idee van mijn broer met een glitterende roze halsband was te leuk voor woorden.
<
>> Oops ~ Emma
Verbaasd keek ik naar mijn vrije hand, om erachter te komen dat ik - inderdaad- geen koffer bij me had. Was ik m'n koffer dan echt vergeten? Dat had ik helemaal niet doorgehad! Beschaamd sloeg ik mijn hand voor mijn mond toen ik Dylan aan zag komen, zeulend met niet alleen zijn eigen, maar ook mijn hutkoffer. "Sorry sorry sorry sorry!" Zei ik lachend, terwijl ik mijn armen om de nek van mijn broer sloeg en een kus op zijn wang drukte. "Nou, kom op!" Zei ik toen vrolijk, en stapte de trein in. Dit keer wel met mijn koffer. "We're back, bitches." Zei ik vrolijk tegen niemand in het bijzonder, en keek achterom naar Dylan.
Dylan James Smith
De hele ochtend. De hele ochtend rende Emma door het huis. Mijn wekker, die ik om 9 uur had gezet, was niet meer nodig. Mijn zusje stond namelijk om zes uur al naast mijn bed te springen. We moesten opschieten, want vandaag gingen we terug naar Hogwarts. En niemand was zo enthousiast over onze school als mijn zusje. Zuchtend wreef ik de slaap uit mijn ogen en knikte naar Emma. "Ik kom er zo aan." Zei ik, hoewel ze volgens mij al lang met iets anders bezig was. Ik draaide me nog even om, hopend dat ik een uurtje slaap mee zou kunnen pakken.
Blijkbaar had Emma meer aan haar hoofd gehad, want ik werd wakker van mijn wekker, zoals ik eerst had gepland. Ik gaapte, rekte me uit, en stapte uit bed om vervolgens mijn koffer nog een keer te controleren. Toen ik zeker wist dat ik alles had pakte ik hem op, liep ik ermee naar beneden en smeerde een boterham. Terwijl ik die nog half slapend naar binnen propte kwam Emma drie keer langs rennen, volledig in paniek over iets wat waarschijnlijk nergens op sloeg. Toen ik haar uit de badkamer gejaagd had, ("Ja Em, roze haar is prima. Net zo leuk als blauw.") stapte ik onder de douche. Ik poetste mijn tanden, droogde me af, kleedde me aan en ging terug naar beneden. "Zullen we dan maar?" Ik had de woorden nog niet uitgesproken of Emma stond al bij de deur. Ik schudde glimlachend mijn hoofd en liep achter haar aan. "Ehm, je koffer..." begon ik, maar ze was de straat al bijna uit. "Tuurlijk draag ik je koffer wel voor je." Ik rolde lachend met mijn ogen, pakte de koffer van mijn zusje in mijn andere hand en liep achter haar aan.
Ik was Emma kwijtgeraakt en hoorde na een tijdje, toen ik vlak voor het station stond, mijn telefoon piepen. Ik zette mijn koffers even neer en scrolde langs de berichten, tot ik het gesprek tussen Emma en Alex las.
<< Pink with glitters - Alex
>>Alex, please don't say those things. She'll do it. - Dylan
<< I know - Alex
>> Em, I'm almost there. Next time just carry your own suitcase, we'll move a lot faster.. - Dylan.
<< Oops ~ Emma
Grinnikend schudde ik mijn hoofd, waarna ik mijn mobiel opborg en de koffers weer oppakte. Toen ik mijn zusje had bereikt sloeg ze haar hand voor haar mond en begon ze te lachen, waarna ze haar armen om me heen sloeg en me een kus op mijn wang gaf. "Jaja, ik ben geweldig blablabla." Grinnikte ik. "Nou, kom op!" zei ze vrolijk, pakte haar koffer aan en stapte de trein in, waarna ik lachend volgde.
[ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 19:42 ]
Spinning around, I'm weightless.