• [1] Haar moeder en vader zijn gescheiden, ze woont bij haar moeder. Haar moeder heeft een nieuwe vriend, [2]. De zoon van [2] is [3]. [1] Is erg kwaad, ze wilt niet met 2 mannen samenwonen, totdat ze ziet dat [3] echt een lekkerding is. Stiekem krijgt ze wat met hem, maar [2]... Misbruikt haar. Wat ze niet wilt, erge dingen. Nu moet ze kiezen, weglopen, of blijven bij haar geliefde?
    (Zodra ze wegloopt kan er bijvoorbeeld gebeuren dat er een [4] komt, die haar stalkt. En misschien ontvoert ofzo)

    Wie interesse?

    Wat vind je van het idee

    0.0% (0 stemmen)
     
    Gaaf

    0.0% (0 stemmen)
     
    Leuk

    25.0% (2 stemmen)
     
    Mwah

    50.0% (4 stemmen)
     
    Slecht

    12.5% (1 stem)
     
    Saai

    12.5% (1 stem)
     
    Langdradig

    Klinkt meer als een verhaal?


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Klinkt meer als een verhaal?


    16 - 09 - '17

    Furiosa schreef:
    Klinkt meer als een verhaal?


    Dit inderdaad. Het lijkt me moeilijk als RPG uit te werken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb dit RPG vaker gespeeld op een andere site, dat best vlot ging. Ik snap het niet zo goed? Gaan hier de rpg's anders?

    Even bewerkt.


    Mijn idee is om met een aantal mensen een rpg te doen. Het rpg speelt zich af in een huis, een luxe huis waar we met z'n alle wonen. Allemaal doen we iets rond modellen, acteren, zingen, ecetera. Je moet poen hebben.

    Dit is te erg een verhaal, zo sluit je mensen buiten ivm veel te weinig rollen.


    Spinning around, I'm weightless.