• Hé allemaal
    Ik ben niet zeker of mijn vraag in dit topic hoort maar ik geef het een kansje.
    Ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring heeft met een eigen boek publiceren? Ik was wat aan het rond snuffelen op het internet en kwam uit bij de website Bol.com. Hier kan je blijkbaar je eigen boek publiceren maar is dit echt betrouwbaar?
    Ik wil best het wel eens proberen maar ja is dat mogelijk?
    Héél erg bedankt!!
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Bol.com is gewoon betrouwbaar. Het is een hele bekende webwinkel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 12:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Bol.com is gewoon betrouwbaar. Het is een hele bekende webwinkel.


    Oké héél erg bedankt
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Ik heb wel wat ervaring met boeken uitgeven, zowel via POD als regulier.
    Wat bedoel je met "betrouwbaar"?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als je niet weet wat bol.com is, onder welke steen heb je dan geleefd? (cat)


    Your make-up is terrible

    OakenshieId schreef:
    Ik heb wel wat ervaring met boeken uitgeven, zowel via POD als regulier.
    Wat bedoel je met "betrouwbaar"?


    Ik bedoel ermee of iemand het via deze site al gedaan heeft. Ik wil het eens proberen maar ik twijfel omdat ik niet goed weet hoe het allemaal gedaan wordt. Ik heb alles wel al gelezen, maar hoopte dat er misschien iemand was die het al eens gedaan had. :)
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Furiosa schreef:
    Als je niet weet wat bol.com is, onder welke steen heb je dan geleefd? (cat)


    Ik weet wat bol.com is... :)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 13:41 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Kiliphilia schreef:
    (...)

    Ik bedoel ermee of iemand het via deze site al gedaan heeft. Ik wil het eens proberen maar ik twijfel omdat ik niet goed weet hoe het allemaal gedaan wordt. Ik heb alles wel al gelezen, maar hoopte dat er misschien iemand was die het al eens gedaan had. :)
    K.

    Het werkt overal een beetje hetzelfde. Jij levert een tekst aan en zij maken er een boek van.


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    (...)
    Het werkt overal een beetje hetzelfde. Jij levert een tekst aan en zij maken er een boek van.


    Oké.. Dank je wel.
    Ik twijfel nog of ik het zou doen... Maar zal er zeker en vast eens over nadenken :)
    Nogmaals, dank je wel ;)
    K.


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things