• hoi hoi,
    aangezien het bijna vakantie is, en ik niet op vakantie ga. Betekent dat ik thuis ben en een hele saaie vakantie ga hebben.
    Daarom heb ik besloten om iets creatiefs te gaan doen tijdens mijn vakantie.
    Ik wil jou graag schetsen op de manier van mijn comic waar ik al een tijdje mee bezig ben.

    het resultaat wordt dan zoiets:



    Lijkt het jou wat en wil je dat ik jou ga schetsen op deze manier?
    Post hieronder graag een duidelijke foto van jezelf. :Y)

    Ik ga af en toe bezig met tekenen nu. Soms kan het wat langer duren, soms juist niet. Ik heb nog even drukke schooldagen, maar als dat voorbij is ga ik me best doen ^^

    Finished:
    Avandra - Bevroren Liefde (Story Cover)
    Avandra
    Lolicia

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 23:05 ]

    Wil je een schets voor mij maken. Of voor een verhaal dat ik schrijf eventueel?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Wil je een schets voor mij maken. Of voor een verhaal dat ik schrijf eventueel?

    Sounds cool! ^^

    NaughtyDog schreef:
    (...)
    Sounds cool! ^^
    Mij (en le bf):



    En als je mijn verhaal wilt doen. (copy paste van een cover aanvraag)
    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze:










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Huidige covers



    Kan je een tekening maken in deze style, maar dan met personen die een beetje aan de faceclaim voldoen? In gedachten zie ik dan de boot onder hen, maar dat is misschien niet zo handig bij het tekenen van dit. Tenzij je het apart kan opslaan.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 20:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow die comic is echt goed getekend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Mij (en le bf):



    En als je mijn verhaal wilt doen. (copy paste van een cover aanvraag)
    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze:










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Huidige covers



    Kan je een tekening maken in deze style, maar dan met personen die een beetje aan de faceclaim voldoen? In gedachten zie ik dan de boot onder hen, maar dat is misschien niet zo handig bij het tekenen van dit. Tenzij je het apart kan opslaan.



    Super lieve foto van je vriendje en jou samen! ^^
    Ik heb het even doorgelezen, ik ga het proberen voor je c:

    Avandra schreef:
    Wow die comic is echt goed getekend.


    ahh, Dankjewel!!

    Is het ook goed dat ik een foto van mij naar je via pb stuur?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Is het ook goed dat ik een foto van mij naar je via pb stuur?

    Sure (krul)

    Kan je mij ook schetsen? c;


    26 - 02 - '16

    Glynne schreef:
    Kan je mij ook schetsen? c;



    Tuurlijk! Added to the list ;3

    Ik stuur je een pb-tje!


    Pretty is just a pretty word.

    oh baby ;$
    draw me like one of your french girls

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 21:22 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    @Avandra



    zijn de posities goed zo? ^^

    Rivaille schreef:
    oh baby ;$
    draw me like one of your french girls


    WITH ALL LOVE, MY LOVE <3

    Marijsel schreef:
    Ik stuur je een pb-tje!

    Ik heb 'm! Ik ga je ook schetsen! ^^