• Deze mooie, inspirerende en veel te vroeg overleden vrouw


    Is Prim LadyDi geworden, de bijnaam van Princess Diana.
    Ik moet voor mijn Engels mondeling een presentatie voorbereiden
    over iets dat met een Engelstalig land te maken heeft en ik heb gekozen
    voor Princess Diana. Ik heb inmiddels redelijk wat onderzoek naar haar gedaan
    en ik ben een 'fan' geworden. Ze is helaas veel te vroeg gestorven.
    Om dit topic nog een beetje nuttig te maken een poll die ik eventueel wil verwerken
    in mijn presentatie.

    De dood van Princess Diana is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dood door schuld van de paparazzi, en Lady Di had ook gewoon een haar gordel om moeten doen. Het blijft wel tragisch, natuurlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Persoonlijk heb ik echt niks met de koninklijke familie, in Nederland niet en in elk ander land ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooi! Ik heb jaren geleden nog een film over haar gezien, en ik denk persoonlijk dat het de schuld van de paparazzi was, maar dat zij het niet met opzet deden.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 7:06 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ergens eens gehoord dat zij en prins Charles uit elkaar zouden gaan en dat ze ook al bijna niet meer bijeen woonden. Het zou me dus niet verbazen als het Koninklijk huis erachter zat. Van de andere kant, de papparazi zou ook wel zo iets kunnen doen. Alle drie de opties zijn toch wel plausibel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuk om jullie meningen te zien, blijf vooral stemmen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one