• Ja ja, het is bijna zo ver!
    Over drie dagen zal seizoen 3 van Under the Dome gelanceerd worden! Zelf ben ik erg enthousiast omdat ik graag wil weten of ze eindelijk uit de Dome zijn of niet, want die cliffhanger van seizoen 2 is moordend!

    Ga jij het volgen? c:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 23:23 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Wowowow. Wat, hoe en waar?!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wowowow. Wat, hoe en waar?!


    Op de CBS :Y)
    Of als je popcorntime hebt, op popcorntime :W


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ben hem nu aan het kijken.

    Tot nu toe ben ik alleen maar heel erg gefrustreerd, ik kan echt niet tegen die Eva. C'mon, Julia en Barbie zijn veel leuker.


    Reality's overrated.

    Hell yes, Happy me


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zephyrus schreef:
    Ik ben hem nu aan het kijken.
    Tot nu toe ben ik alleen maar heel erg gefrustreerd, ik kan echt niet tegen die Eva. C'mon, Julia en Barbie zijn veel leuker.


    Ik ben ook nu aan het kijken. Snap er niets meer van :W

    Zijn Julia en Barbie nou dood of ...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Nvm

    Junior leeft *O*


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik wil eigenlijk eerst 't boek lezen voor ik hieraan begin.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 16:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Ik wil eigenlijk eerst 't boek lezen voor ik hieraan begin.


    Ik kan je vertellen dat die heel, maar dan ook heel zwaar is. Zelf, als iemand die graag leest, vind hem erg moeilijk. Ook is het best een grote pil hoor. Sowieso is het boek helemaal niets vergeleken met de serie, het is heel afwijkend en er klopt eigenlijk heel weinig van. Gewoon een tip die ik wil geven; Je kunt beter de serie kijken, om de actie te zien en je daar aan vast te houden, dan het boek lezen ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik kan je vertellen dat die heel, maar dan ook heel zwaar is. Zelf, als iemand die graag leest, vind hem erg moeilijk. Ook is het best een grote pil hoor. Sowieso is het boek helemaal niets vergeleken met de serie, het is heel afwijkend en er klopt eigenlijk heel weinig van. Gewoon een tip die ik wil geven; Je kunt beter de serie kijken, om de actie te zien en je daar aan vast te houden, dan het boek lezen ^^

    Ik lees liever boeken en ben er al een tijd geleden in begonnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dus Melanie is slecht. Big Jim deed wat goeds, soort van. Ze zijn uit hun cocon gekomen en daar zijn Christine en Eva (waar ik nu al een hekel aan heb) ook nog ineens bijgekomen want dat is leuk of zo? Wat? Ik vraag me af waar dit heen gaat.


    Reality's overrated.

    Zephyrus schreef:
    Oké, dus Melanie is slecht. Big Jim deed wat goeds, soort van. Ze zijn uit hun cocon gekomen en daar zijn Christine en Eva (waar ik nu al een hekel aan heb) ook nog ineens bijgekomen want dat is leuk of zo? Wat? Ik vraag me af waar dit heen gaat.


    Ik snap t ook niet meer... maar he Junior leeft! :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik lees liever boeken en ben er al een tijd geleden in begonnen.


    Ah nja dan kan je denk wel gewoon verder lezen. Wel slim dat je eerst het boek uit wilt hebben voor je aan de serie begint. Scheelt veel verwarring, hahah.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)

    Ah nja dan kan je denk wel gewoon verder lezen. Wel slim dat je eerst het boek uit wilt hebben voor je aan de serie begint. Scheelt veel verwarring, hahah.

    Hehe, ook ja, maar je hebt zelf ook al gezegd dat ze het wat anders doen in de serie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hehe, ook ja, maar je hebt zelf ook al gezegd dat ze het wat anders doen in de serie.


    Jup hahah


    Ich liebe dich 27.12.23

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik snap t ook niet meer... maar he Junior leeft! :3


    Dat 'ze leven nog' - behalve Ben dan - is ook wel één van de weinige dinge die je in de hele aflevering op kon maken. En Junior is knap, maar heel stiekem heb ik toch meer met Julia.


    Reality's overrated.