Mijn broer was afgelopen donderdag jarig, wat dus betekende dat we dit weekend ergens heen moesten. Dit is paintballen geworden en we zijn met 10 mensen gegaan.
Ik hoorde het vorige week dat we heen zouden gaan en ik had met een grote mond natuurlijk gezegd dat ik wel mee zou gaan. Maar geloof me, ik was bang :'D
Al die verhalen die ik altijd hoorde over hoeveel pijn het doet en dat je haast niks kan zien omdat je bril beslaat .. Dus zo zat ik vanmorgen om kwart voor 7 in de auto onderweg mensen ophalen en ik was doodzenuwachtig, ik had er buikpijn van :'D (ik ben echt een mietje)
Om kwart voor 10 kwamen we aan en het was ontzettend druk (ik had het echt niet zo druk verwacht aangezien ik had verwacht dat we 5 tegen 5 zouden gaan)
Nou mooi niet dus, het was 25 tegen 25 en onze groep werd ook nog eens gesplitst.
Anyway, na een aantal keer goed hard geraakt te zijn en andere ook geraakt te hebben we het tot 2 uur ontzettend naar ons zin gehad en ik heb echt niks vernomen van de pijn, waar ik overigens enorm blij mee was.
Ondanks dat ik nu onder de blauwe plekken zit (die ik nu wel een beetje verneem tho), ik helemaal gesloopt ben en ik nu al overal spierpijn heb raad ik het iedereen aan een keer te gaan doen want het is echt geweldig!
*O*
Nu om dit topic nuttig te houden, heeft 1 van jullie al wel eens gepaintballd en hoe vond je het? :')
Heb je nog nooit gepaintballd, zou je het dan wel een keer willen doen?
[ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 22:38 ]
Life is a beautiful struggle