• Aangezien de zomer er weer aan komt en ik het nu al zat ben om m'n benen elke twee / drie dagen te scheren ben ik van plan ze te gaan waxen. Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie hier ervaring mee en wat voor merk raden jullie aan? Mijn max. om uit te geven ligt wel ergens rond de 10 euro, hoewel ik eerlijk gezegd geen idee heb of dat te laag ligt.

    En om dit topic nog een beetje grappig te houden is een een filmpje van mannen die een bikini wax laten doen: https://www.youtube.com/watch?v=CEKfe2LDc5A


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik hars mijn bovenlip en dat heb ik tot nog toe altijd al gedaan met Veet. Van de rest krijg ik niet alleen een snorloze, maar ook een opgezwollen bovenlip van. Niet cool (;
    Moet wel zeggen dat Veet niet het goedkoopste merk is. Ze hebben tegenwoordig nu ook zo'n "easyspawax". Een speciaal bakje met een verwarm element erin. Gooi een tablet verharde was/wax in en al het vloeibaar is, kun je het op je benen smeren en met een speciaal papiertje eraf trekken. Die bak moet je dan denk ik eenmalig kopen en die tabletten vaker + de papiertjes. Ik denk dat je in het begin duur uit bent, maar daarna zal het misschien goedkoper worden.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 10:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga vandaag of morgen nog eens proberen of ik suikerwax kan maken en of het daadwerkelijk ook werkt. Heb dat ooit gedaan maar dat was niet zo gelukt.
    Zoiets zou veel minder pijn doen en de prijs is praktisch enkel de suiker en een citroen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik koop zelf altijd liever ontharingscrème. Moet je ook vaak gebruiken, maar ik vind het fijner dan scheren. Bij de Action kan je die van Veet voor 3 euro kopen momenteel, dat scheelt toch weer de helft. Tegen harsen kan ik echt niet, ik heb een te lage pijndrempel ervoor, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik koop zelf altijd liever ontharingscrème. Moet je ook vaak gebruiken, maar ik vind het fijner dan scheren. Bij de Action kan je die van Veet voor 3 euro kopen momenteel, dat scheelt toch weer de helft. Tegen harsen kan ik echt niet, ik heb een te lage pijndrempel ervoor, hahaha.

    Ontharingscrème? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord x'D

    Maar goed, ik scheer me dan ook alleen. Al heb ik laatst wel van die waxstrippen gekregen van mn beste vriendin. Die moet ik nog proberen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nope, geen ervaring.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    Nope, geen ervaring.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik gebruik Veet Oriental Wax.
    Maar m'n benen onthaar ik echt veel liever met een epileerapparaat. (Ik gebruik één van de oudere modellen van Braun Silk-epil)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Sugawara schreef:
    Ik gebruik Veet Oriental Wax.
    Maar m'n benen onthaar ik echt veel liever met een epileerapparaat. (Ik gebruik één van de oudere modellen van Braun Silk-epil)

    Just a quick question: Doet ie het goed? Aangezien ik er eveneens zo eentje wil, al een tijdje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ontharingscrème? Daar heb ik nou nog nooit van gehoord x'D

    Maar goed, ik scheer me dan ook alleen. Al heb ik laatst wel van die waxstrippen gekregen van mn beste vriendin. Die moet ik nog proberen.


    Echt niet? ;o Je smeert gewoon zo'n goedje op je benen en 10 minuten later haal je het er weer vanaf en BOEM, weg zijn de haartjes.


    Your make-up is terrible

    Yonggook schreef:
    (...)
    Just a quick question: Doet ie het goed? Aangezien ik er eveneens zo eentje wil, al een tijdje.


    Ik vind het echt een geweldig apparaat. Het blijft natuurlijk pijn doen, maar dat heb je ook met waxen. De hele korte haartjes kan je er zelfs mee weg halen ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Furiosa schreef:
    (...)

    Echt niet? ;o Je smeert gewoon zo'n goedje op je benen en 10 minuten later haal je het er weer vanaf en BOEM, weg zijn de haartjes.

    Serieus? Een wondermiddel! Dat mot ik hebben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Serieus? Een wondermiddel! Dat mot ik hebben.


    Exactly my thoughts.


    26 - 02 - '16

    Lolicia schreef:
    (...)
    Serieus? Een wondermiddel! Dat mot ik hebben.


    Hahaha dat dacht ik ook! De eerste keer geloofde ik ook niet helemaal dat het zou werken, maar het werkte dus wel.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik koop zelf altijd liever ontharingscrème. Moet je ook vaak gebruiken, maar ik vind het fijner dan scheren. Bij de Action kan je die van Veet voor 3 euro kopen momenteel, dat scheelt toch weer de helft. Tegen harsen kan ik echt niet, ik heb een te lage pijndrempel ervoor, hahaha.


    Hoe vaak moet je dit ongeveer gebruiken? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    (...)

    Hoe vaak moet je dit ongeveer gebruiken? (:


    Even vaak als scheren, geloof ik. Al zegt die van het Kruidvat (huismerk) dat de haartjes minder snel terug zullen groeien, maar die heb ik nog nooit gebruikt. Maar ik scheer mijn benen dan ook niet vaak, dus dit spul gebruik ik ook niet vaak. 8D


    Your make-up is terrible