• Mijn broer was afgelopen donderdag jarig, wat dus betekende dat we dit weekend ergens heen moesten. Dit is paintballen geworden en we zijn met 10 mensen gegaan.
    Ik hoorde het vorige week dat we heen zouden gaan en ik had met een grote mond natuurlijk gezegd dat ik wel mee zou gaan. Maar geloof me, ik was bang :'D
    Al die verhalen die ik altijd hoorde over hoeveel pijn het doet en dat je haast niks kan zien omdat je bril beslaat .. Dus zo zat ik vanmorgen om kwart voor 7 in de auto onderweg mensen ophalen en ik was doodzenuwachtig, ik had er buikpijn van :'D (ik ben echt een mietje)
    Om kwart voor 10 kwamen we aan en het was ontzettend druk (ik had het echt niet zo druk verwacht aangezien ik had verwacht dat we 5 tegen 5 zouden gaan)
    Nou mooi niet dus, het was 25 tegen 25 en onze groep werd ook nog eens gesplitst.
    Anyway, na een aantal keer goed hard geraakt te zijn en andere ook geraakt te hebben we het tot 2 uur ontzettend naar ons zin gehad en ik heb echt niks vernomen van de pijn, waar ik overigens enorm blij mee was.
    Ondanks dat ik nu onder de blauwe plekken zit (die ik nu wel een beetje verneem tho), ik helemaal gesloopt ben en ik nu al overal spierpijn heb raad ik het iedereen aan een keer te gaan doen want het is echt geweldig!
    *O*

    Nu om dit topic nuttig te houden, heeft 1 van jullie al wel eens gepaintballd en hoe vond je het? :')
    Heb je nog nooit gepaintballd, zou je het dan wel een keer willen doen?

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 22:38 ]


    Life is a beautiful struggle

    Wij zouden het gaan doen met onze familie, maar daar is helaas nooit meer iets van gekomen. Ik wil het nog wel een keer doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Paintballen is zo leuk! Dat heeft mijn klas met chryshostemos gedaan. Ik vond het zo awesome. Wel jammer dat het terrein er zo drassig en modderig bij lag.


    Ex astris, sciencia

    Paintballen is oké.
    Tot dat je een schot tegen je helm krijgt zodanig dat je wenend het veld afloopt, oorsuizen en -pijn. Dat duurt twee dagen tot het wat verbeterd en je er twee weken er elke dag last van hebt. Een volledige maand met hoofdpijn en oorpijn de les buiten komenvan die éne docent die net iets luider praat en twee maand later een paar uur niet kan slapen, de nacht voor het examen, omdat je weer een oorsuis/pijn-aanval krijgt. Sehr leuk. Ik ben twee keer gaan paintballen, maar nu? nooit meer.

    Paintballen is tof, als je met een goede bende speelt, de groepen even verdeeld zijn en er geen ongevallen gebeuren. Die blauwe plekken zijn het meestal wel waard.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:25 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb het een tijdje geleden gedaan als klassenuitje en ik vond het eigenlijk gewoon niet leuk omdat het zo'n pijn deed. Ik geloof dat de blauwe plekken twee weken later nog te zien waren. Grappig om het een keer gedaan te hebben, maar van mij hoeft het nu nooit meer (:
    Maar fijn dat jij het in elk geval wel leuk hebt gehad! (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:28 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik zou het vorig jaar gaan doen met de sportdag van school, maar gelukkig had ik die ochtend deeltijd en hoefde ik daarna niet meer naar de sportdag. Ik ben slechtziend en ik denk dat ik echt gigantisch in paniek zou raken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Leuk dat je het zo leuk hebt gehad!

    Maar doe mij maar lasergamen, vind ik even wat leuker. En als je me echt blij wilt maken doe je het met Karten er bij hahah :Y)
    Silverstone ftw!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Paintballen is awesome! We hebben het in Hongarije op het domeinen van een oude legerkazerne gespeeld, super spannend en ik ging er natuurlijk veel te hard in op. Ik had amper blauwe plekken, maar een vriendin had echt pijnlijke plekken en zo een kogel is onder haar helm door tegen haar neus gekaatst, waardoor het heel hard begon te bloeden...


    We are only a moment.

    Ik heb nog nooit gepaintballd en ik heb geen idee of het iets voor mij is.
    Ik denk dat ik lasergamen leuker vind.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb ook al eens gepaintbalt en de pijn viel heel erg mee, ik ben wel vaker geraakt maar nog nooit blauwe plekken gehad.=') Wel altijd heel moe en wat spierpijn inderdaad.^^ Zorg er maar voor dat je niet geraakt word op je vingers, dat is hendig pijnlijk.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb het ooit gedaan met een klassenuitje, en toen kreeg ik zo'n ding in m'n nek. Probeer zo'n plek maar eens uit te leggen aan je vriendje, hahaha.


    Spinning around, I'm weightless.