Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Unshadowed schreef: Holy fuck. Ik ben hier half dood aan het gaan. En het erge is dat ik het tegen niemand kan vertellen.
Ik weet niet precies wat er is gebeurd of wat er aan de hand is, maar je mag 't tegen mij vertellen als je wilt. Ik ken je verder niet goed, geloof ik, dus ik sta er volledig blanco in.
Ik heb vandaag de hele dag gedacht dat het precies een jaar geleden was dat opa is overleden omdat mijn vader dat zei, en nu blijkt dat zijn sterfdag eigenlijk morgen pas is. Leuk, mag dit nare gevoel nog een keertje. Ik weet niet goed of ik hierom moet lachen of me moet volproppen met chocoladekoekjes.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Square schreef:
Ik heb vandaag de hele dag gedacht dat het precies een jaar geleden was dat opa is overleden omdat mijn vader dat zei, en nu blijkt dat zijn sterfdag eigenlijk morgen pas is. Leuk, mag dit nare gevoel nog een keertje. Ik weet niet goed of ik hierom moet lachen of me moet volproppen met chocoladekoekjes.
Je niks aantrekken van een sterfdag lijkt me een stuk handiger. Ik onthoud die data niet eens, dat is toch niet gezond voor de geest.
Pfft, ik kan écht niks meer schrijven. Dit is ontmoedigend.