• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze haalde diep adem en schopte haar enkellaarzen uit, haalde een hand door haar haren en pakte haar telefoon er weer bij. Leslie, één van haar beste vriendinnen vroeg waar ze was. Jace besloot om haar voor het moment even te negeren en te genieten van een schoolvrij moment.
          Ze keek op van haar telefoon toen het geklingel van glas op de tafel weerklonk in haar oren. ''Dank je.'' fluisterde ze toen Ash aan de telefoon was. Ze boog naar voren om een glas te pakken en er een slokje van nam. Door de smaak van alcohol maakte ze even een zuur gezicht, maar slikte het door. ''Pizza peperoni.. Ik kan niet leven zonder pizza, weet je.'' concludeerde ze. ''En wodka, ik kan niet leven zonder wodka, maar dat komt ervan als je Russisch op bent gevoed.'' vervolgde ze. ''Ugh, ik heb honger.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "No problemo." Ash plofte naast haar neer op de bank en nam zelf ook een slok van zijn drankje.
    "Ben je Russisch? Nice," vroeg Ashton aan haar en trok even zijn wenkbrauw op terwijl hij haar aankeek. Hij moest even lachen om haar opmerkingen.
    "Nog even wachten, sweetheart." hij knipoogde naar haar.
    "Wil je nog iets anders of zal ik de film maar gewoon starten?"


    I just caught the wave in your eyes

    ''Nee, ik ben Italiaans want Romanova klinkt ook héél Italiaans.'' Ze trok haar wenkbrauwen even op en schudde daarna lachend haar hoofd. Jace liet haar ogen rollen en draaide haar lichaam naar hem toe, om hem daarna recht in zijn ogen aan te kijken. ''Je n'aime pas de surnoms, mon amour.'' Ze grijnsde even en nam weer een slokje van haar Bacardi Cola.
          ''Uhm, heb je heel toevallig Skittles hier? Ik heb cravings naar Skittles,'' Ze keek hem bedenkelijk aan en tuitte haar lippen.

    Ik heb geen flauw idee of het Frans grammaticaal correct is, maar who cares. –– ''Ik hou niet van bijnamen, mijn schat.''

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 19:31 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sociopaths schreef:
    Ik heb geen flauw idee of het Frans grammaticaal correct is, maar who cares. –– ''Ik hou niet van bijnamen, mijn schat.''


    [Je n'aime pas de surnoms, mon amour. Ik denk dat het dat is (: want bij meervoud zet je des voor het substantif, maar achte ne...pas gebruik je de ipv des]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 19:45 ]


    Mhm?

    "Hmm, gotta deal with it," knipoogde hij naar haar en dronk ook even van zijn Bacardi Cola.
    "Skittles eh? Ik zal even kijken, maar dat met peperoni pizza?" Ashton trok even een vies gezicht en lachte toen en stond op van de bank. Vervolgens liep hij weer naar de keuken en opende de kastdeuren, en inderdaad, er lag een pakje Skittles. Met het pakje in zijn hand liep hij weer terug en gaf het aan haar.
    "Je hebt geluk dat je zo een geweldig persoon als ik hebt ontmoet," zei hij grappend en ging weer naast haar zitten terwijl de film begon.


    I just caught the wave in your eyes

    Die volwassenheid moest wel goed komen. Hij was niet voor niets vijf jaar ouder dan hij zich voordeed.
    "Is het normaal niet dat het té oppervlakkig is? Is het eindelijk niet oppervlakkig, is het weer niet goed," antwoordde hij met een glimlach. "Qua uiterlijk is er niet echt één specifiek iets wat ik aantrekkelijk vind. Iedereen heeft zo zijn eigen schoonheid, al schijn ik iets tegen blonde haren te hebben." Hij lachte zacht. "What about you?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    "Ja, Skittles met pizza peperoni. Sush. Dat komt ervan als je zwanger bent, je verlangt naar de raarste dingen." Zei ze grappend en lachte daarna. "Nee grapje, ik heb gewoon zin in Skittles, vraag me niet waarom." Ze haalde haar schouders op en wachtte geduldig totdat Ash terug kwam met het zakje Skittles.
    "Held." Mompelde ze en pakte de pak aan. Net toen ze klaar ging zitten, ging de deurbel en ze snelde naar de deur toe. "Pizza peperoni, voor meneer Merrick?" Ze knikte en haalde een briefje van tien dollar uit haar zak. "Hou maar." Ze glimlachte en sloot de deur weer. "Pizza," Jace snoof de geur van de pizza even en zuchtte gelukzalig. "Ik heb je gemist." Ze plofte neer op de bank en zette de doos op de tafel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ash keek even raar op toen zij op stond om de doos aan te nemen en de pizza te betalen. Toen ze terug kwam lopen keek hij haar dan ook raar aan.
    "Je voelt je al helemaal thuis zie ik?" grijnsde hij naar haar en snoof ook even de geur op van pizza en hoorde zijn maag rammelen. "Die 10 dollar krijg je nog terug, ik zou je trakteren weet je nog?" Ash stond op van de bank, liep naar zijn slaapkamer – waar gelukkig geen condooms lagen – pakte zijn schooltas – klonk nog steeds raar – en pakte zijn portemonnee. Hij pakte er een briefje uit van tien dollar en liep ermee terug naar Jace.
    "Voilà, en nu is het film en pizza tijd." hij grijnsde naar haar en gaf een doos aan Jacelynn en eentje hield hij zelf. "Gaan we netjes zijn of true American style?"

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 10:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Mensen zeggen altijd 'doe alsof je thuis bent' en ja, ik probeer me op mijn gemak te voelen." Jace wilde even protesteren toen hij weg ging om geld te halen zodat Ash haar terugbetaalde, maar hij was al weg. Ze boog naar voren en schoof de doos open, waarna een genietende kreun haar mond verliet bij de intense geur van de kaas en peperoni. "Oh, dit gaat zalig zijn mijn schat." Mompelde ze en keek op toen Ash weer terug kwam. Dit keer met een briefje van tien in zijn handen. "A la Americain?" Grijnsde ze en pakte een punt in haar handen. "Ik heb genoeg van netjes, dus ja." Ze haalde haar schouders op en hapte in de pizza. "Dit is zo goed," Jace schudde haar hoofd en grinnikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Nou doe alsof je thuis bent dan," lachte hij.
    "Netjes is ook niet zo mijn stijl, en al helemaal niet die van mijn huisgenoten," terwijl hij dat zei gebaarde hij in het rond en lachte even. Hij keek even grijnzend naar haar toen ze een hap nam en een genietende kreuntje haar lippen ontsnapte.
    "I know right."
    "Die Bianca is echt irritant," merkte Ashton droog op toen de film begon en hapte in zijn pizza en sloot zijn ogen ook even genietend.
    "Jace, dit was de beste beslissing die we hadden kunnen nemen vandaag," zei hij mompelend en keek haar grijnzend aan toen hij zijn hap pizza had doorgeslikt.


    I just caught the wave in your eyes

    "Nee dat merk ik van je huisgenoten. Ze zijn vast erg.. Gezellig?" Ze lachte even en schudde haar hoofd.
    Haar blik was gefixeerd op de televisie en grinnikte om Ash' opmerking en knikte. "Maar jij bent ook irritant, dus je kan niks zeggen." Zei ze en pakte haar volgende pizzapunt. "I agree, dit is hemels. Zo veel beter dan in de les zitten, maar aan de andere kant kan je ook slapen in de les." Mompelde ze en pakte haar glas Bacardi. "Ik bedoel, wie zegt nee tegen pizza? Alleen idioten natuurlijk."
    "En, wat vind je eigenlijk aantrekkelijk in meiden?" Ze hield haar hoofd ietwat schuin en was ervan bewust dat ze er zelf waarschijnlijk niet heel aantrekkelijk uit zag, maar het kon haar niets minder schelen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Regina lachte om zijn opmerkingen, ze kon zeggen wat ze wil maar hij was zeker een grappige jongen. Ze knikte. "Ja, dan gaan we daar even heen," gaf ze als antwoord op zijn vraa over de atletiekbaan. Ze liep de gymzaal uit en ging richting de atletiekbaan. "Wat drinken klinkt leuk, en je hoeft echt niet te betalen hoor, dat hoeft niet te doen, " glimlachte ze toen naar de jongen en keek even opzij.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:08 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Gezellig kan je zeggen – tot een zekere hoogte wanneer ze on hun man period zijn – zijn ze wat minder gezellig," lachte hij naar haar.
    Bij haar volgende opmerking trok hij even een pruillipje naar haar.
    "Ik irritant?" hij keek haar diep gekwetst aan maar moest toen toch even grijnzen.
    "Ben ik toch een mindere idioot, want ik heb er geen nee tegen gezegd," hij knipoogde naar haar en nam nog een hap.
    "Aantrekkelijk in meiden? Bedoel je innerlijk of uiterlijk? Qua innerlijk doe ik niet zo moeilijk, zolang ze maar zichzelf is, geen neppe barbie pop, niet doet alsof ze dom is en niet te oppervlakkig vind ik het al snel goed," hij keek haar aan. "En qua uiterlijk, ik vind donkere, lange haren meestal wel aantrekkelijk. Ogen maken me niet zo uit, hoewel donkere ogen wel iets hebben. Voor de rest wil ik het liefst ook iemand die nog echt is, die geen plastische chirurgie of zo is ondergaan." Ash haalde even zijn schouders op, dit alles was niet eens gelogen, hij had geluk gehad dat Jace wel in dit plaatje paste.
    "En wat moet een man of jongen voor jou zijn om aantrekkelijk te zijn?"

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 23:55 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Jace luisterde aandachtig naar zijn beschrijving van zijn meisje en kon niet laten om een grijns te tonen. "Interessant keuze, meneer Merrick. Hoor ik een keer niet 'blauwe ogen, blond haar, grote borsten en een dikke kont'. Ik dank je zeer." Ze glimlachte even en nam een hap terwijl ze nadacht. "Mijn ideale man?" Ze slikte haar eten door en dacht verder. "Even denken, ik blijf namelijk niet bij één type uiterlijk, maar ach. Lichte ogen, iets langer dan 1.80 zou leuk zijn sinds ikzelf nogal klein ben en het schattig zou zijn. Als je me snapt natuurlijk. In innerlijk zoek ik meer een down to earth persoon en iemand die voor me door het vuur zou gaan." Ze tuitte haar lippen even, nadenken en knikte. "Maar mijn standards zijn hoog, daarom doe ik niet graag aan relaties denk ik." Zei ze lachend en nam een slokje van haar drankje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ja, dat natuurlijk wel ^-^ Maar in het doek en in de trapeze is het gemakkelijker :'D


    Wat verlegen sloeg ze haar ogen neer, de complimentjes deden haar echt goed. Van thuis uit werd er niet zozeer naar opgekeken of aandacht aan besteed, aangezien ze nogal hetzelfde was zoals haar zussen en die automatisch meer aandacht kregen.
    "Dankjewel," glimlachte ze trots. Ze voelde zich gevleid en zeker op haar gemak gesteld bij hem.
    "Mhh, truth. " ze kneep haar oog even dicht op diep na te kunnen denken. "Als je één ding aan de wereld zou kunnen veranderen, wat zou dat zijn?" vroeg ze uiteindelijk. Er werd haar verteld dat je uit het antwoord van de persoon kon afleiden hoe deze dacht over de wereld en de natuur, stiekem was ze daar érg benieuwd naar.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys