• het lijkt me wel grappig om te merken wat wij allemaal meemaken op school enzo
    en dat leraren irritant zijn en bijna vakantie ik hoop dat jullie mee willen doen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    wat is het stomste vak? (dit zijn de vakken die ik het stomst vind meer kon niet sorry)

    37.7% (23 stemmen)
     
    wiskunde

    13.1% (8 stemmen)
     
    natuurkunde

    4.9% (3 stemmen)
     
    geschiedenis

    3.3% (2 stemmen)
     
    theater (veel mensen houden van theater maar ik heb plankenkoorts...D=)

    6.6% (4 stemmen)
     
    muziek (ik heb niks tegen muziek maar het vak is bij ons saai)

    34.4% (21 stemmen)
     
    iets anders


    Just be yourself

    Frans en Aardrijkskunde D:
    De Frans lerares is volgens mij niet eens menselijk, zo'n vreselijk persoon.
    En aardrijkskunde is zo saai D:
    En wiskunde is vreselijk, maar daar wordt ik ondertussen beter in duits wist het minder erg haha


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Theater, ik heb trouwens ook plankenkoorts :c


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Hahah, ik snap je hoor, ik sta ook een 9 voor Wiskunde x)


    Yeah. Box buddy *O*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik vond alle vakken eigenlijk niet zo geweldig. Behalve Natuurkunde en Biologie, daar had ik dan nog wel eens plezier in.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 23:58 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb een enorm pestpokken hekel aan Frans en Geschiedenis.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik haatte Frans en Wiskunde was ook niet mijn favoriet. Wel leuk vond ik Geschiedenis (goh surprise), Engels, Maatschappijwetenschappen en Maatschappijleer, Grieks, Kunstgeschiedenis en Management en Organisatie. De rest van de vakken waren okee. Drama, muziek en tekenen deden wij alleen in de onderbouw, daar voelde onze school zich veel te goed voor.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh god wiskunde, dat is een hell voor mij D:

    Ik zit niet meer op de middelbare school. Maar ik had altijd een hekel aan Frans, dat liet ik dan ook na 1,5 jaar en veel onvoldoendes vallen :Y)

    De leukste vakken vond ik: gym, wiskunde, geschiedenis,Biologie en Nederlands.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 10:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heeft er nog iemand hier Proefwerkweek?
    het is een leuke week alleen wanneer we klaar zijn gaan we een vossenjacht doen met de hele klas, dat kan nooit leuk worden
    :(


    Just be yourself

    ik vind wiskunde echt een heel stom/saai vak maar ik sta er ook een 9 voor..


    Just be yourself

    Wiskunde.. blegh. Hoewel, ik houd ook totaal niet van Nask, maar ja als ik er dan een moet kiezen.. Bij Nask heb je tenminste nog van die leuke proefjes enzo:W


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Grohl schreef:
    Aardrijkskunde. Aardrijkskunde en ik voldoen aan de profetie van Harry Potter: 'And either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives.'
    En biologie ook - tenzij het over cellen, virussen en dna en dat soort dingen gaat. En L.O., daar moet ik ook niet van hebben. Maar vooral AK. Haat aan AK.


    Waarom AK en Bio? Dat zijn echt een van de leukste vakken vindt ik met geschiedenis erbij.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind (of eigenlijk vond) Duits vreselijk *-*


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik had een hekel aan economie en geschiedenis. Gelukkig heb ik dat al lang niet meer. Dan waren daar ook nog de verplichte talen en ontwikkelingsvakken, maar gelukkig heb ik nu in mijn vervolgopleiding leukere vakken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb echt een hekel aan frans en gym.
    de franse lessen zijn zo saai.
    mijn lievelingsvakken zijn geschiedenis, duits, muziek en handvaardigheid (: