• het lijkt me wel grappig om te merken wat wij allemaal meemaken op school enzo
    en dat leraren irritant zijn en bijna vakantie ik hoop dat jullie mee willen doen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    wat is het stomste vak? (dit zijn de vakken die ik het stomst vind meer kon niet sorry)

    37.7% (23 stemmen)
     
    wiskunde

    13.1% (8 stemmen)
     
    natuurkunde

    4.9% (3 stemmen)
     
    geschiedenis

    3.3% (2 stemmen)
     
    theater (veel mensen houden van theater maar ik heb plankenkoorts...D=)

    6.6% (4 stemmen)
     
    muziek (ik heb niks tegen muziek maar het vak is bij ons saai)

    34.4% (21 stemmen)
     
    iets anders


    Just be yourself

    Wiskunde en Frans.
    Oh en Duits.
    En aardrijkskunde.
    En gym.
    Niet te vergeten muziek.
    Of natuurkunde,

    Aka ik haat school. D:


    wat was dit ookalweer

    Gym, Frans en Duits.


    Seasons will change, but I shall remain

    Lusk schreef:
    Wiskunde en Frans.
    Oh en Duits.
    En aardrijkskunde.
    En gym.
    Niet te vergeten muziek.
    Of natuurkunde,

    Aka ik haat school. D:


    Muziek o.o hoe kan je muziek haten ohmygawd?


    I just caught the wave in your eyes

    Frans, maar dat komt vooral door de leraar. Die kan geen orde houden :S


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Frans. Ik vind dat echt een hel.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Copterus schreef:
    (...)

    Muziek o.o hoe kan je muziek haten ohmygawd?


    Rotklas, te veel piano :'D


    wat was dit ookalweer

    Geschiedenis, omdat deze docent me heel erg haat...
    En Gym, te veel fysieke inspanning (x


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Frans.

    En waarom haat iedereen mijn poeppie Wiskunde D:
    Ik sta een 9, bijna een 10 ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Sibyl schreef:
    Frans.

    En waarom haat iedereen mijn poeppie Wiskunde D:
    Ik sta een 9, bijna een 10 ^^


    Hahah, ik snap je hoor, ik sta ook een 9 voor Wiskunde x)


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik vond natuurkunde altijd verschrikkelijk. Gelukkig heb ik hef uiteindelijk niet lang gehad.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Schijtkunde Scheikunde


    26 - 02 - '16

    Aardrijkskunde. Aardrijkskunde en ik voldoen aan de profetie van Harry Potter: 'And either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives.'
    En biologie ook - tenzij het over cellen, virussen en dna en dat soort dingen gaat. En L.O., daar moet ik ook niet van hebben. Maar vooral AK. Haat aan AK.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 18:52 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scheikunde, daar ben ik zo slecht in. Ik heb net scheikunde examen gehad en ik ben 4,5 uur bezig gs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Engels.
    Maar ik ben nu zelf aan het oefenen, zodat het makkelijker wordt en het vak niet meer zo 'stom' is x)

    Wiskunde. Die man legt altijd uit dat leraren trots zijn op hun vak en daarom geen makkelijke dingen geven. Hij heeft haast niet gesproken over zijn vak, waardoor iedereen een achterstand kreeg. Geschiedenis vind ik niet moeilijk en best wel leuk. Muziek is echt wel leuk. Natuurkunde valt mee en theater vind ik vooral leuk omdat je ook iemand anders kan zijn en je anderen kant kan laten zien .
    Ergens in een lokaal hangt dit : moeilijke puber x 2+ weinig geld= wiskunde leraar.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am