• De stelling van deze week luidt:
    Elektrische fietsen moeten beter herkenbaar worden gemaakt, omdat ze een hoge snelheid kunnen hebben.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hmm. Ik denk niet dat ik daar genoeg van kan zeggen, dit is nu niet bepaald mijn vakterrein. Ik zou zeggen van niet? Ik ben nog nooit voorbij gezoefd door een elektrische fiets, en heel wat mensen kopen dat zodat ze niet te ernstig zouden moeten trappen en op hun gemak kunnen rijden zonder veel te hoeven doen. Uit ervaring, zijn de race - fietsen "gevaarlijker'' dan de elektrische fietsen. En het hangt gewoon zo van het individu af.
    En ik weet ook niet of het zoveel zin heeft om ze herkenbaar te maken eigenlijk, als ze te snel rijden en ze rijden voor je, haal je ze zelf toch niet in, en als ze jou voorbij rijden, dan ga je het ook niet zien, want ze zitten achter je. Ik zou dus zeggen oneens, maar nogmaals, ken ik daar misschien niet genoeg vanaf.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 8:24 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    nee, want meestal trappen mensen die erop zitten niet zo hard en hoeven ze ook niet hard. Als ik namelijk haast fiets ik even snel als hun en soms nog wel sneller. Dus ik vindt dat als het moet bij iedere racefiets en andere fietsen waarbij snel opgefietst wordt beter herkenbaar moeten zijn. En even duidelijk ik heb er niet zoveel over te zeggen en ik heb zelf niet mee gemaakt dat ik een snelle fietser niet zag.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Je kan het wel zichtbaar maken, maar meestal trappen die mensen ook gewoon hard. En sommige fietsers, zoals wielrenners fietsen ook hard terwijl ze geen elektrische fiets hebben. Dus.
    Maar als er veel aanrijdingen gebeuren met elektrische fietsen zou ik het wel herkenbaar maken. Het probleem ligt niet alleen aan de fiets , maar ook wel aan de fietser . Want die trapt hard. Ik heb geen ervaring met aanrijdingen met elektrische fietsen. Maar ik begrijp het wel wanneer het vaak voorkomt, dat ze dan wel herkenbaar moeten zijn.
    Het ligt dus aan de omgeving en de problemen ermee


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    De overheid is al bezig om helmen te verplichten voor mensen met zo'n ding. Komt namelijk doordat veel ouderen erop rijden en niet gewend zijn aan de snelheid, waardoor ze veel ongelukken veroorzaken. Ook is er het idee om ook fietspaden te maken voor 'snelle fietsers', zodat niemand elkaar in de weg zit.

    Ik denk dat dit in principe voldoende is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn papa heeft een elektrische fiets en normaal gezien gaat dat ding niet sneller dan 28km per uur. Mijn vriendje steekt me dan vaak genoeg voorbij, dus ik vind het niet nodig (:


    Mhm?

    M'n ouders hebben allebei een elektrische fiets en vaak gaan ze niet harder dan 15 km/h hoor. Het is eigenlijk er zo voor dat je een soort trapondersteuning hebt. Maar als m'n pa wil zet ie gewoon zijn fiets in stand 6 en kan ie 36 km/h (totdat dat ding leeg is en dan komt ie niet meer vooruit :') )


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De vraag is, hoeveel ongelukken gebeuren er met elektrische fietsen?


    Queer zijn is gewoon alles

    Elektrische fietsen worden vaker gebruikt vanwege de trapondersteuning dan om de snelheid. Daarbij gaan ze vaak niet harder dan 25 km/uur met de trapondersteuning aan.

    Dan mogen ze ook wel wat aan de wielrenners doen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 14:02 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo een hoge snelheid hebben ze niet, er staat normaal ook een limiet op. Maar er is nog een verschil tussen elektrische fietsen: Degenen die zelf 'trekken', of degenen waarbij je zelf toch nog wel wat moet bij trappen. En bij die eerste soort wel en bij de tweede niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik vind eerder dat zulke elektrische dingen meer geluid moeten maken. Je hoort ze niet aankomen, maar hetzelfde geld voor elektrische brommers en auto's. Ik ben zelf nogal doof en ik schrik me soms te pletter als ze me voorbij zoeven.


    Your make-up is terrible

    Wielrenners zijn erger dan die mensen op een elektrische fiets.

    Masala schreef:
    Wielrenners zijn erger dan die mensen op een elektrische fiets.


    26 - 02 - '16

    Ik heb nooit last van wielrenners...


    Your make-up is terrible

    Ze mogen ten aller eerste wat steviger gemaakt worden.... T_T


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Masala schreef:
    Wielrenners zijn erger dan die mensen op een elektrische fiets.


    Ja zeker wel.... De meeste wielrenners zijn klootzakken die je gerust omver rijden als ze gezellig in een groepje zijn.


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.