• Wanneer de 100 op de aarde terecht komen denken ze dat ze de enige zijn op aarde, maar wat ze niet weten is dat er gevaar op de loer ligt. Er zijn mensen(Mountain men), die nooit van de aarde af zijn gegaan, uit op hun bloed en beenmerg om zichzelf te redden. Zullen de 100 zichzelf kunnen redden, of vallen ze allemaal ten prooi aan de aardse mensen?

    Ik zoek 30 enthousiaste deelnemers die het aandurven om mee te doen!

    Deelnemers: VOL

    1 StephenFry | Felicia Abby | Heks
    2 Skyeward | Megan
    3 AwkwardTurtle ?
    4 Marijsel Annemarije Nyko | Genezer
    5 Khronos Sas Lexa | Cupido
    6 Gunnulfsen Dore
    7 Qingsel Qing Monty | The 100
    8 Edilio | Ness
    9 MrsWhitesides | Fay
    10 Sibyl | Julia
    11 Involved | Elly
    12 Orvieto | Melissa
    13 199 | Lotte Sinclair | The 100
    14 Dylazing | Sylvie
    15 Phxntasia | Jo-Anne Monroe | The 100
    16 Audora | Ruskow
    17 DreamerN | Nathalie Lincoln | Jager
    18 Gubleraholic | Hanan
    19 Noledam | Madelon
    20 Shank | Rani
    21 Nikki4ever | Nikki
    22 Amralime | Stefanie
    23 Graysons | Sanne
    24 Gailsel | Gail - Burgemeester
    25 Ninuturu | Relinde
    26 JBarakat | Sarita
    27 Tsundoku/ | Marjolein
    28 Unshadowed | Jente Priya | The 100 - Inactief
    29 Sublatti | Lisanna
    30 OakenshieId | Natas


    Rollen:
    Mountain men | Wolven(5)
    Wanneer de Mountain men een van de 100 te pakken krijgt zal deze het niet overleven. Hij/zij komt op een pijnlijke manier om het leven. Het beenmerg wordt uit het lichaam geboord zonder narcose. Door zwakte en pijn overlijd het slachtoffer uiteindelijk.
    • Dante
    • Cage
    • Dr. Lorelei
    • Whitman
    • Carl

    Sienne | Ziener (1)
    Sienne mag elke nacht een kijkje nemen bij de andere mensen. Ze krijgt hun rol (één per nacht) te weten en kan hierdoor informatie doorspelen. Echter kan ze niet teveel zeggen, dus moet het bij kleine hints blijven.

    Abby |Heks (1)
    Abby, de beste arts van alle. Abby kan doormiddel van een drankje iemand om het leven brengen en door een ander drankje iemand redden van de dood. Beiden drankjes kunnen maar één keer gebruikt worden.

    Lincoln | Jager (1)
    Wanneer Lincoln sterft kan hij nog één persoon meenemen de dood in.

    Clarke: | Burgemeester (1)
    Clarke’s stem telt voor twee tijdens de stemrondes. Voor de rest behoord Clarke tot de 100. Wanneer Clarke sterft, zal zij de nieuwe burgemeester aanwijzen.

    Nyko | Genezer (1)
    Nyko mag elke nacht een persoon uitzoeken om te beschermen. Echter mag hij niet twee nachten achter elkaar dezelfde persoon beschermen.

    Bellamy en Raven | Sletten (2)
    Elke avond gaan Bellamy en Raven weer naar iemand anders toe om daar de nacht door te brengen. Wanneer zij of de persoon waar zij bij slapen wordt meegenomen, zijn zij ook automatisch meegenomen.

    Finn | Zondebok (1)
    Als er een stemronde gelijk wordt gestemd, zal Finn worden uitgekozen om te sterven. Ook al is er niet op Finn gestemd, hij is en blijft de zondebok en zal zijn leven dan ook moeten geven.

    Lexa | Cupido (1)
    De eerste nacht mag Lexa twee personen aan elkaar koppelen. Wanneer het gekozen koppel sterft, mag ze een nieuw koppel uitzoeken. De twee gekoppelde krijgen dit te weten.

    De 100 | Burgers (16)
    Deze personen hebben geen speciale rol. Zijn proberen uit te zoeken wie de mountain men zijn. Zij mogen elke stemronde hun stem uitbrengen op hun verdachte persoon.
    • Jasper
    • Monty
    • John
    • Miller
    • Harper
    • Charlotte
    • Monroe
    • Atom
    • Wells
    • Fox
    • Marcus
    • Sinclair
    • Thelonius
    • Octavia
    • Shumway
    • Priya


    Story + Links:
    Story
    Topic 1
    De eerste nacht
    De eerste dag
    De tweede nacht.
    De tweede dag
    De derde nacht
    De derde dag.
    De vierde nacht

    Regels:
    • De huisregels van Q gelden natuurlijk
    • Geef naamsveranderingen en afwezigheid door
    • Houd je rol geheim!
    • We doen hier niet aan vriendjespolitiek
    • Stem eerlijk en kies zelf op wie je stemt

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 22:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Dat heb ik niet gezegd. Alleen de naam kan fout staan, de rest is allemaal aangepast.


    Ah okay maakt verder niet uit. Het lijkt me alleen het meest logisch gezien er veel burgers zijn en ik kan begrijpen dat dat geknipt en geplakt zou worden x) Jaja, ik hou mn ogen open tijdens WvW o.o


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Ah okay maakt verder niet uit. Het lijkt me alleen het meest logisch gezien er veel burgers zijn en ik kan begrijpen dat dat geknipt en geplakt zou worden x) Jaja, ik hou mn ogen open tijdens WvW o.o


    Goed dat je je ogen open houd, maar ik heb elke rol van die rol gekopieerd, dus of Ness een burger was, een wolf, een ziener of whatever kun je hier niet vanaf lezen. Voor de rest zeg ik niets. Alleen de naam kan fout zijn, de rol die je hebt gekregen klopt wel gewoon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ness is dus burger, slet, weerwolf, right? Aangezien er daar meerdere van zijn, en je daarom dus moest kopiëren en plakken.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Bostick schreef:
    (...)

    Goed dat je je ogen open houd, maar ik heb elke rol van die rol gekopieerd, dus of Ness een burger was, een wolf, een ziener of whatever kun je hier niet vanaf lezen. Voor de rest zeg ik niets. Alleen de naam kan fout zijn, de rol die je hebt gekregen klopt wel gewoon.


    Aah dus je doet et in de vorm van een standaardbericht. Oke ja, kan opzich ook. Ik weet natuurlijk niet wat je stuurt naar de anderen x) Desondanks blijft mijn vermoeden staan.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Laten we hier nou maar gewoon over ophouden, want ik wordt een beetje geïrriteerd voel ik. Het lijkt of jullie willen dat ik zeg wat Ness is, maar ik heb al een aantal keer gezegd dat ik dit als STANDAARDbericht heb gebruikt en het dus naar iedereen is gegaan, ongeacht welke rol je hebt. Dus ben je nou wolf of ben je een ziener of een burger of een slet, het bericht is ALLEMAAL afkomstig uit hetzelfde berichtje omdat ik te lui ben om alles te typen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 10:59 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is toch juist het spel? :')
    Geen reden om geïrriteerd van te raken, hoor. Ik vind het goed dat Egoterro dit opmerkt en ik neem dit toch automatisch mee in mijn overwegingen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bostick schreef:
    Laten we hier nou maar gewoon over ophouden, want ik wordt een beetje geïrriteerd voel ik. Het lijkt of jullie willen dat ik zeg wat Ness is, maar ik heb al een aantal keer gezegd dat ik dit als STANDAARDbericht heb gebruikt en het dus naar iedereen is gegaan, ongeacht welke rol je hebt. Dus ben je nou wolf of ben je een ziener of een burger of een slet, het bericht is ALLEMAAL afkomstig uit hetzelfde berichtje omdat ik te lui ben om alles te typen.


    Relax. Ik heb enkel gemerkt dat het lastig is hints op te pakken in online wvw dus probeer ik zoveel mogelijk op te pakken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Relax. Ik heb enkel gemerkt dat het lastig is hints op te pakken in online wvw dus probeer ik zoveel mogelijk op te pakken


    Ik ben relaxt, ik leg het uit en natuurlijk, dat mag. Maar ik voel me er lullig over dat het fout is gegaan met de naam bij sommige. Dus ik krijg er een beetje een schuldgevoel van.

    De eerste nacht komt zo online.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 11:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen pb met rol gehad, komt die nog? :)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 11:18 ]


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Ik heb geen pb met rol gehad, komt die nog? :)



    Ik heb jouw rol een uur geleden gestuurd, kan het zijn dat je hem per ongeluk verwijderd hebt? Anders stuur ik hem gewoon opnieuw.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah ja, dan heb ik hem per ongeluk verwijderd. Zou fijn zijn als je een nieuwe stuurt!


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Noledam schreef:
    Ah ja, dan heb ik hem per ongeluk verwijderd. Zou fijn zijn als je een nieuwe stuurt!


    Dan heb je hem nu ontvangen c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 11:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn rol is altijd zo interessant in alle WvW's. :')
    I get it tho, fouten zijn menselijk. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heb mijn rol ook ontvangen (:


    Credendo Vides