• Ik zag laatst een documentaire over de top tien ergste gevangenissen. Nu was er een gevangenis, ik weet niet meer in welk land, dat volledig ondergronds was. Mensen zagen nooit daglicht. Vroeger werden daar experimenten op mensen getest. Dit is gestopt en de gevangenis is opgeheven. Echter weet niemand waar de gevangen heen zijn, zelfs de familie is. Het is dus logisch dat men ergens anders hier mee door is gegaan.

Ik twijfel een beetje of ik hier een verhaal op verder zou baseren. Wat vinden jullie?

“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

Het lijkt mij heel gaaf als je er een verhaal op baseert. Heb je het niet toevallig over Tazmamart ?

Ich liebe dich 27.12.23

Ik vind het een goed idee! Nu krijg ik al kriebels als ik er aan denk.... Ik denk dat het wel een goede verhaallijn zal worden en spannend ook!

I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

Bostick schreef:
    Het lijkt mij heel gaaf als je er een verhaal op baseert. Heb je het niet toevallig over Tazmamart ?

Nee, het was volgens mij ergens in Azië.

“I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

Dat heeft wel potentieel om een heel interessant verhaal te worden!

Oeh, dat klinkt wel echt heel gaaf ja. Ben benieuwd wat eruit gaat komen rollen als je het gaat gebruiken!

It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

Klinkt origineel en gaaf. Dit wordt gewoon een fantastisch verhaal, dat weet ik zeker
    Gewoon doen!#

you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

Ik ben bang dat mijn niet goed kunnen schrijven het verpest AHAHA

Basquiat schreef:

† Love? I want to sleep.

Ik ga denk ik even de rollen bedenken dan, al twijfel ik nog steeds

Voor ik de laatste zinnen las, dacht ik al: Dat zou een goed verhaal kunnen maken.

Doen dus :)

We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

Gewoon proberen! ;D

None but ourselves can free our minds.

Basquiat schreef:

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik ga gewoon een opzetje maken en zie het dan wel.

Lijkt mij inderdaad een goede basis voor een story?
    Weet je toevallig hoe die gevangenis heet? Pretty interesting :3

Tell me about it, stud.

Conaway schreef:
    Lijkt mij inderdaad een goede basis voor een story?
    Weet je toevallig hoe die gevangenis heet? Pretty interesting :3

Nee, ik ga hem zelf ook nog eens opzoeken, want dat heb ik natuurlijk wel nodig!