• Two hearts approaching each other.
    (ik weet niet eens hoe je het spelt, ik vind de naam ook maar een beetje lame maar het gaat ook om het verhaal lijkt mij xD)
    Ook een storie voor mensen die van romantiek en komedie houden ;)
    Hij gaat dus over de zanger van BFMV Matt Tuck. Een heerlijke kerel(L)
    De hoofdpersoon heet Xandra,ze doet een kunstopleiding en naast dat zit ze in een band genaamd Pain Doesn't Hurt. Ze is koppig en schaamteloos, net als haar band ;p Het duurd wel even voor dat Matt in beeld komt, maar daar heb je vast geduld voor ;D
    Dus neem eens kijkje naar mijn storie!


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Als je deze storie 2/3 jaar eerder had gemaakt had ik hem gelezen maar ik hou niet meer van BFMV, ze zijn teveel veranderd voor mijn gevoel en Matt is een enorme egoïstische zak in real life... Dus nee, sorry!

    En nu graag niet een enorme bende aan comments dat het niet zo is en bla bla bla... Ik heb hem een paar keer meegemaakt en ik weet genoeg en voor mijn gevoel is het een enorme egoïstische zak, mijn mening dus


    dream, dare, fly!

    Aangezien ik Matt nog nooit ontmoet heb in rl, en dus ook niet weet of hijeen klootzak is;
    IK HEB INTRESSE! heb je een link voor me?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    haha nou in mijn story is Matt geen zak hoor ;p hihi maar ik kan het me goed voorstellen dat ie arrogant is eigenlijk maartoch hij blijft knap.

    uhm
    @ treasures
    nu moet ik iets beschamends gaan vertellen. ik weet niet hoe het moet Dus zou je op mijn profiel willen kijken? het zijn maar een paar klikjes meer (a)


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Never2Late schreef:
    haha nou in mijn story is Matt geen zak hoor ;p hihi maar ik kan het me goed voorstellen dat ie arrogant is eigenlijk maartoch hij blijft knap.

    uhm
    @ treasures
    nu moet ik iets beschamends gaan vertellen. ik weet niet hoe het moet Dus zou je op mijn profiel willen kijken? het zijn maar een paar klikjes meer (a)


    Gehehe ik heb wel je andere storie gelezen over Anorexia (heb je er nog over ge PB't) ;3


    dream, dare, fly!

    ja die las ik net^^ zoals ik tegen jou zei, daar wil ik morgen ook proberen weer mee verder te gaan! dus mensen, check die story ook even uit ;D


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?