• De stelling van deze week luidt:
    Kinderen moeten verplicht op zwemles.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mylintis schreef:
    (...)
    Excuses, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd door te snel te lezen. (:
    Als jullie het in België verplicht op school leren, klopt het inderdaad dat het niet nodig is om nog daarnaast verplichte lessen in te stellen. Ik ging uit van het Nederlandse systeem.


    Geen enkel probleem hoor! (:
    Kom ik ook veel tegen. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind dat dit wel verplicht moet worden, in een land als Nederland. Misschien in een land zonder zoveel water is het minder belangrijk. Maar hier in Nederland ben ik zeker voor. Wie kan er nou niet zwemmen? Ik denk dat het niet veel mensen zijn die je moet verplichten, aangezien de meeste het zelfs al kunnen.


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Sowieso zwemdiploma A, maar de rest moeten ze zelf weten. In een land als Nederland, is er veel water en is het niet erg handig als er mensen zijn die niet kunnen zwemmen. Kunnen zwemmen is belangrijk, vooral in een land met veel water. Maar je hoeft niet zozeer B en C te halen, als je de basis kent is het gied.


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Totaal mee eens, en niet elk kind hoeft a, b en c te hebben, zelf heb ik geen diploma's, ik heb wel op zwembad gezeten maar durfde niet door het gat, verder zwem ik prima, en inmiddels durf ik ook door het gat :), maar elk kind heeft de basis van het zwemmen nodig want anders kunnen ze zichzelf en eventueel anderen niet redden.


    chaos makes the muse

    Ik vind van wel want anders verdrinken ze ofzo xD


    tiptoe through the tulips...

    Storiefan schreef:
    ik vind dat zwemles verplicht moet zijn tot kinderen zelf kunnen uitmaken of ze ermee door willen gaan en hebben ze iig genoeg geleerd om niet te verdrinken


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Eens.


    Life is a beautiful struggle

    Ehmmm ik weet niet hoor maar dat was het op mijn school al.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Larkin schreef:
    Ik ben het eens met de stelling, maar dan moeten ouders er wel geld voor hebben. Je kunt een gezin met weinig geld niet verplichten het kind op zwemles te zetten. En als het dan verplicht moet, laat de overheid er dan aan mee helpen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.