• "Five high school students, all different stereotypes, meet in detention, where they pour their hearts out to each other, and discover how they have a lot more in common than they thought."


    Toen ik laatst een van mijn favoriete films, The Breakfast Club uit 1985, weer keek, besefte ik me dat het misschien wel een leuk idee voor een RPG zou zijn.
    Een korte samenvatting: The Breakfast Club gaat over een groep scholieren die allemaal door elkaar een beetje in een hokje worden geplaatst. "The princess, the criminal, the athlete, the brain and the basket case." Deze personages (in de film 5, maar voor de RPG kan het worden aangepast naar bijvoorbeeld 6 of 8) ontmoeten elkaar tijdens het nablijven op een zaterdag. Het verhaal gaat dus eigenlijk over een groep jongeren die denken dat ze compleet verschillend zijn, maar uiteindelijk toch een verbintenis met elkaar krijgen. Dit gaat natuurlijk gepaard met enig drama, zoals ruzies; proberen te ontsnappen uit het klaslokaal; hook-ups en in de film worden ze op een gegeven moment zelfs high. In de RPG zal er dan ook onderling enig drama tussen de personages zijn, omdat ze denken dat ze allemaal zo verschillend zijn.



    Dit is de eerste keer dat ik überhaupt probeer een grotere RPG op Q te openen, dus forgive me als het allemaal niet helemaal soepel gaat, haha.
    Maar via deze weg wilde ik dus even kijken of er überhaupt interesse is in een RPG als deze! Laat dus vooral even een reactie achter als het idee je leuk lijkt, en zeg het natuurlijk ook als je nog suggesties of aanpassingen hebt!


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars

    Klinkt erg leuk c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DIE FILM IS ASDFGHJKL


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    JAAAAAAA.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Count me in c:


    El Diablo.

    jajaja


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Voor de geïnteresseerden: hier het rollentopic.


    “If you want to live where people are not afraid of mice, you must give up living in palaces.” - We Were Liars