• Het staat dan eindelijk vast dat ik (met twee vriendinnen) over twee weken naar de Prinark in Almere ga! Ik ben nog nooit naar deze geweest dus kunnen jullie me vertellen hoe deze is? (Ben 1keer in Zaandam geweest) En hebben jullie er de afgelopen tijd nog leuke dingen geshopt? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Primark is een relatief leuke winkel waar je voor weinig best veel kan kopen. Ik zou inderdaad wel een budget instellen, want voor je het weet zit je er overheen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vond de Primark altijd geweldig - in de tijd dat je per shirtje maar 3 euro betaalde & nog supergoede kwaliteit had ook! De laatste tijd vind ik de Primark wat minder, vooral omdat er nu ook heel veel shirtjes van 10 euro zijn, wat ik eigenlijk gewoon wel veel vind voor een tshirtje, als ik eerlijk ben en omdat gewoon IEDEREEN er mee loopt. Dus dan denk je een leuk shirtje gevonden te hebben, zie je op school iemand in precies hetzelfde shirtje/vestje/jasje lopen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het is over het algemeen druk en een rotzooi. Sinds ik in Nijmegen woon ben ik er een paar keer geweest, maar veel meer dan sokken, ondergoed en hemdjes koop ik er niet meer. De kwaliteit is verschrikkelijk en de maten kloppen niet. Maar hé, ik heb wel het coolste ondergoed en de leukste sokken ter wereld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jorah schreef:
    Ik heb zelf een beetje een afschuw voor Primark, omdat het zo goedkoop is dat het bijna niet eerlijk gemaakt kan zijn. But whatever, op die mening zit je ofc niet te wachten haha! Maar mijn vrienden zijn razend enthousiast. Ik raad je aan om maar een beperkte hoeveelheid geld mee te nemen, het schijnt dat je daar allemaal must-haves hebt ^^


    Als het goed is is niks met kindearbeid gemaakt. Ze zeten zich zelfs in om dat de wereld uit te helpen. De prijzen zijn zo laag omdat ze geen reclame maken ;)

    Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen is dat ik de Primark een goede winkel vind. Het is wel altijd heel druk maar voor een best lage prijs kan je veel leuke dingen halen. Voor een dagje had ik een bepaald shirt nodig, die kon ik daar voor 4 euro halen. Zo kan je voor een speciaal dagje ook nog eens iets halen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb een hele moeilijke kledingstijl, maar zelf ik kan er leuke dingen vinden ^^! Je moet wel letten op de kwaliteit van sommige kledingstukken, soms zijn ze niet zo goed. En natuurlijk de maat! Ik heb daar snel last van dat ik een 32 in plaats van een 34 moet hebben. Ik weet niet of ik daar de enige in ben of andere dat ook hebben


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Ik heb een hele moeilijke kledingstijl, maar zelf ik kan er leuke dingen vinden ^^! Je moet wel letten op de kwaliteit van sommige kledingstukken, soms zijn ze niet zo goed. En natuurlijk de maat! Ik heb daar snel last van dat ik een 32 in plaats van een 34 moet hebben. Ik weet niet of ik daar de enige in ben of andere dat ook hebben


    Ja, bij mij vallen blousejes altijd klein. Als ik een maat 14 pak (is maat 40/42 volgens mij, geen idee uit mijn hoofd maar in ieder geval de maat die ik normaal gesproken heb) dan past het in de winkel maar als je het 1x draagt en daarna wast wordt het iets kleiner, dus moet ik 16 pakken. Qua broeken zou ik 16 nodig hebben maar daar kan ik dan wel weer 14 van pakken. De maten zijn soms inderdaad een beetje raar.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maar dat heb ik in de H&M ook. Om een of andere reden heb ik van daar broek maat XL nodig, terwijl ik in alle andere winkels makkelijk in de kleinere maten pas.


    I am an idiot, I move.

    Lupton schreef:
    (...)

    Ja, bij mij vallen blousejes altijd klein. Als ik een maat 14 pak (is maat 40/42 volgens mij, geen idee uit mijn hoofd maar in ieder geval de maat die ik normaal gesproken heb) dan past het in de winkel maar als je het 1x draagt en daarna wast wordt het iets kleiner, dus moet ik 16 pakken. Qua broeken zou ik 16 nodig hebben maar daar kan ik dan wel weer 14 van pakken. De maten zijn soms inderdaad een beetje raar.

    Bij blousejes moest ik bijna een 36 hebben, maar de 34 zat beter bij mijn schouder. Sommige dingen vallen inderdaad kleiner uit, maar meestal moet ik toch een 32 :/ (volgens mij is dat maat 6. Weet het niet zeker). 32 is toch een lastige maat om te vinden


    Seasons will change, but I shall remain