• Regelmatig krijg ik nieuwe ideeën voor verhalen en ik wilde ze toch een plaats geven.
    Ik wil nog wel eens aan te veel verhalen schrijven omdat ik bang ben dat iemand anders in de tussentijd op hetzelfde idee komt en me van plagiaat beschuldigt terwijl ik er al een tijdje aan werk, dus vandaar dat ik heb besloten de verschillende ideeën gewoon in een story te zetten.

    Het zou leuk zijn als anderen er af en toe eens naar kijken en laten weten of ze een idee interessant vinden of niet. Dat helpt me allicht met het kiezen van een nieuw verhaal als de tijd daarvoor is aangebroken.

    Ik heb gezien dat anderen dit idee ook al hebben overgenomen, wat ik verder prima vind. Misschien leuk om ze hieronder te verzamelen, voor degenen die het leuk vinden om de verhaalideeën van anderen te "beoordelen"?



    Vanwege het reclameverbod raad ik iedereen aan om dit zinnetje onder ieder idee te zetten, zodat misverstanden worden voorkomen. (:

    Zou jij dit verhaal willen volgen? Laat dan nadrukkelijk weten dat je me toestemming geeft om je op de hoogte te brengen als het verhaal van start gaat. Dit om reclame-misverstanden te voorkomen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 16:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Ja, ik heb het wel even doorgekeken, maar niet helemaal doorgelezen. Je hebt een soort proloog/scène van elk idee geschreven, toch?


    Zoiets, met tijdsprongen en zo.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Zoiets, met tijdsprongen en zo.

    Jaa precies. Prima. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ok en anders laat je maar uit de lijst, maakt me niet zoveel uit (:


    16 - 09 - '17

    Haha mij ook niet. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb één idee, ben daar ook al aan begonnen, maar ik heb geen idee of het een goed idee is. Ik heb een korte uitleg al als story inleiding zeg maar. Dus een story zonder hoofdstukken, maar alleen samenvatting. En het is niet dat jullie het moeten lezen, maar ik wil wel graag weten of er animo voor is.

    Kan ik een uitgewerkte versie miss aan één van jullie doorgeven, zodat jullie hem in jullie ''mijn ideeën'' story zetten, of zoiets. (: Of gewoon even kijkje geven en me berichten of het jullie interessant lijkt (:

    Dat zou ik fijn vinden. Sorry als dit niet helemaal de bedoeling is. Maar het gaat slechts om 1 idee, dus wil niet een hele ideeën story aanmaken


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Medi schreef:
    Ik heb één idee, ben daar ook al aan begonnen, maar ik heb geen idee of het een goed idee is. Ik heb een korte uitleg al als story inleiding zeg maar. Dus een story zonder hoofdstukken, maar alleen samenvatting. En het is niet dat jullie het moeten lezen, maar ik wil wel graag weten of er animo voor is.

    Kan ik een uitgewerkte versie miss aan één van jullie doorgeven, zodat jullie hem in jullie ''mijn ideeën'' story zetten, of zoiets. (: Of gewoon even kijkje geven en me berichten of het jullie interessant lijkt (:

    Dat zou ik fijn vinden. Sorry als dit niet helemaal de bedoeling is. Maar het gaat slechts om 1 idee, dus wil niet een hele ideeën story aanmaken


    Ik wil je idee wel bekijken, maar het is denk ik niet de bedoeling dat mensen je idee in hun story gaan zetten.


    16 - 09 - '17

    Medi schreef:
    Ik heb één idee, ben daar ook al aan begonnen, maar ik heb geen idee of het een goed idee is. Ik heb een korte uitleg al als story inleiding zeg maar. Dus een story zonder hoofdstukken, maar alleen samenvatting. En het is niet dat jullie het moeten lezen, maar ik wil wel graag weten of er animo voor is.

    Kan ik een uitgewerkte versie miss aan één van jullie doorgeven, zodat jullie hem in jullie ''mijn ideeën'' story zetten, of zoiets. (: Of gewoon even kijkje geven en me berichten of het jullie interessant lijkt (:

    Dat zou ik fijn vinden. Sorry als dit niet helemaal de bedoeling is. Maar het gaat slechts om 1 idee, dus wil niet een hele ideeën story aanmaken

    Ik denk dat je daar beter gewoon een topic voor kunt openen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gedaan (: Dankje!


    'It's sad how we are not alone in our loneliness.' @thesilencefeeling

    Mededeling:
    Ik heb net een reclamestraf gekregen omdat ik mensen heb ik ingelicht dat mijn verhaalidee waarop zij positief gereageerd hadden, van start is gegaan. Vanwege het reclameverbod raad ik iedereen aan om dit zinnetje onder ieder idee te zetten, zodat misverstanden worden voorkomen. (:

    Zou jij dit verhaal willen volgen? Laat dan nadrukkelijk weten dat je me toestemming geeft om je op de hoogte te brengen als het verhaal van start gaat. Dit om reclame-misverstanden te voorkomen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Je mag mij uit de lijst halen, ik ga van mijn ideeën echt SA's maken.


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Je mag mij uit de lijst halen, ik ga van mijn ideeën echt SA's maken.

    Okee (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat is nog eens en goed idee! Ik heb er ook een aangemaakt!

    http://www.quizlet.nl/stories/151555/tales-left-untold/


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    Ik heb er een nieuw idee opgezet voor een Divergent/Eric fanfictie. c;


    Every villain is a hero in his own mind.