• Regelmatig krijg ik nieuwe ideeën voor verhalen en ik wilde ze toch een plaats geven.
    Ik wil nog wel eens aan te veel verhalen schrijven omdat ik bang ben dat iemand anders in de tussentijd op hetzelfde idee komt en me van plagiaat beschuldigt terwijl ik er al een tijdje aan werk, dus vandaar dat ik heb besloten de verschillende ideeën gewoon in een story te zetten.

    Het zou leuk zijn als anderen er af en toe eens naar kijken en laten weten of ze een idee interessant vinden of niet. Dat helpt me allicht met het kiezen van een nieuw verhaal als de tijd daarvoor is aangebroken.

    Ik heb gezien dat anderen dit idee ook al hebben overgenomen, wat ik verder prima vind. Misschien leuk om ze hieronder te verzamelen, voor degenen die het leuk vinden om de verhaalideeën van anderen te "beoordelen"?



    Vanwege het reclameverbod raad ik iedereen aan om dit zinnetje onder ieder idee te zetten, zodat misverstanden worden voorkomen. (:

    Zou jij dit verhaal willen volgen? Laat dan nadrukkelijk weten dat je me toestemming geeft om je op de hoogte te brengen als het verhaal van start gaat. Dit om reclame-misverstanden te voorkomen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 16:56 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Peredhel schreef:
    (...)
    Ik vind het nu al erg handig haha. Ik had een story waarbij ik twijfelde of er wel animo voor was, maar ben er nu al achter dat dat wel het geval is. :')


    Goed, ik zet hem online!
    Hier is de link


    Mhm?

    Awesome idee! Ik heb het onmiddellijk aangemaakt. (: Untold, unwritten, unread


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lannistark schreef:
    Ik maak er binnenkort ook een aan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb er ook een gemaakt en geactiveerd. Mijn gedachtenspinsels


    Physics is awesome

    Die van mij zijn ook al geactiveerd ;) is echt een super idee! (Y)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    AineAurora schreef:
    Die van mij zijn ook al geactiveerd ;) is echt een super idee! (Y)


    Ik bedoelde dat ik een verhaal heb aan gemaakt voor mijn verhaal ideeën en dat ik dus die heb geactiveerd zodat mensen hem kunnen zien.


    Physics is awesome

    Quokka schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat ik een verhaal heb aan gemaakt voor mijn verhaal ideeën en dat ik dus die heb geactiveerd zodat mensen hem kunnen zien.


    Volgens mij was haar reactie losstaand van de jouwe, maar ik kan er ook naast zitten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Volgens mij was haar reactie losstaand van de jouwe, maar ik kan er ook naast zitten.


    Het was ook meer voor de zekerheid, want ik wist niet zeker of ze nu reageerde op mij of niet.

    Ik heb wel eens vaker gehad dat iemand wel op mij reageerde, maar niet mijn bericht quotte.


    Physics is awesome

    Ik reageerde niet op jou Quokka ;) was inderdaad losstaand van het jouwe ;)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 16:05 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    AineAurora schreef:
    Ik reageerde niet op jou Quokka ;) was inderdaad losstaand van het jouwe ;)


    O, oké. Dan weet ik dat.

    @Iedereen (met een Tales to be told verhaal)

    Ik heb bij mijn verhaal de linkjes gezet naar jullie verhalen, mocht iemand dat niet willen dan hoor ik het graag want dan haal ik hem weg.


    Physics is awesome

    Jullie staan er allemaal bij. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er ook een aangemaakt. Mijn SA's gaan wel lang zijn omdat ik mijn ideeën uitschrijf, ik weet dus niet of het hier wel echt past?
    The breathings of my heart

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 16:42 ]


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Ik heb er ook een aangemaakt. Mijn SA's gaan wel lang zijn omdat ik mijn ideeën uitschrijf, ik weet dus niet of het hier wel echt past?
    The breathings of my heart

    Het zijn geen gewone SA's toch? Gewoon verhaalideeën in de vorm van SA's? Dan lijkt het me er prima bij te passen. Iedereen noteert zijn ideeën immers op zijn eigen manier. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Athelstan schreef:
    (...)
    Het zijn geen gewone SA's toch? Gewoon verhaalideeën in de vorm van SA's? Dan lijkt het me er prima bij te passen. Iedereen noteert zijn ideeën immers op zijn eigen manier. c;


    In plaats van mijn idee kort uit te schrijven, heb ik het echt super lang uitgeschreven. Anders moet je even kijken, want ja, ik weet nog steeds niet of het past xp


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    In plaats van mijn idee kort uit te schrijven, heb ik het echt super lang uitgeschreven. Anders moet je even kijken, want ja, ik weet nog steeds niet of het past xp

    Ja, ik heb het wel even doorgekeken, maar niet helemaal doorgelezen. Je hebt een soort proloog/scène van elk idee geschreven, toch?


    Every villain is a hero in his own mind.