Regelmatig krijg ik nieuwe ideeën voor verhalen en ik wilde ze toch een plaats geven.
Ik wil nog wel eens aan te veel verhalen schrijven omdat ik bang ben dat iemand anders in de tussentijd op hetzelfde idee komt en me van plagiaat beschuldigt terwijl ik er al een tijdje aan werk, dus vandaar dat ik heb besloten de verschillende ideeën gewoon in een story te zetten.
Het zou leuk zijn als anderen er af en toe eens naar kijken en laten weten of ze een idee interessant vinden of niet. Dat helpt me allicht met het kiezen van een nieuw verhaal als de tijd daarvoor is aangebroken.
Ik heb gezien dat anderen dit idee ook al hebben overgenomen, wat ik verder prima vind. Misschien leuk om ze hieronder te verzamelen, voor degenen die het leuk vinden om de verhaalideeën van anderen te "beoordelen"?
Jotunheim
Laleah
Callidora
Koelbloedig
Ronan
Foist
Monachopsis
Baelor
Quokka
Glitterdonut
Vanwege het reclameverbod raad ik iedereen aan om dit zinnetje onder ieder idee te zetten, zodat misverstanden worden voorkomen. (:
Zou jij dit verhaal willen volgen? Laat dan nadrukkelijk weten dat je me toestemming geeft om je op de hoogte te brengen als het verhaal van start gaat. Dit om reclame-misverstanden te voorkomen!
[ bericht aangepast op 23 juli 2015 - 16:56 ]
Every villain is a hero in his own mind.