• Ik heb een vraag, hoe kun je je naam veranderen? Ik had het een keer geprobeerd, maar toen stond dat mijn usernaam niet meer dan 15 letters lang mocht zijn, terwijl het er 5 waren. Ik heb nog nooit eerder mijn usernaam veranderd. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Bye en alvast bedankt ^^


    Stop Wishing. Start Doing.

    Waarschijnlijk was de username dan al in gebruik.
    Je kunt je naam veranderen door naar 'Profiel bewerken' te gaan, en dan klik je op 'Algemene instellingen'. Daar zie je -je inlognaam staan, en als je dan op 'wijzigen' klikt, kun je -je username veranderen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Bij mij lukt het nog steeds niet :/ . Maar als nog bedankt !


    Stop Wishing. Start Doing.

    Hm, welke username probeer je in te voeren?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zie op je profiel dat je je pas drie weken geleden hebt geregistreerd. Ik denk dat het veranderen van je username dan nog niet lukt omdat je een maand moet wachten tot je je naam mag wijzigen. Even geduld, dus, dan zou het goed moeten komen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    unitastic schreef:
    Bij mij lukt het nog steeds niet :/ . Maar als nog bedankt !


    Als je www.quizlet.nl/users/En dan hier de username die je nemen wilt in je urlbalk typed, kun je zien of de username al in gebruik is of niet. Wanneer iemand de username namelijk al heeft of vroeger eens gehad heeft, kun jij 'm niet meer nemen.
    Je kunt ook zoeken via de Quizlet zoekfunctie.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Ik zie op je profiel dat je je pas drie weken geleden hebt geregistreerd. Ik denk dat het veranderen van je username dan nog niet lukt omdat je een maand moet wachten tot je je naam mag wijzigen. Even geduld, dus, dan zou het goed moeten komen. ^^


    Waarom had Paardenhel69 dan al wel binnen een maand meerdere malen z'n username kunnen wijzigen? Ik snap dat nog steeds niet. :p
    Of moest dat van de mods of iets dergelijks?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Ik zie op je profiel dat je je pas drie weken geleden hebt geregistreerd. Ik denk dat het veranderen van je username dan nog niet lukt omdat je een maand moet wachten tot je je naam mag wijzigen. Even geduld, dus, dan zou het goed moeten komen. ^^


    Je kan je username gewoon veranderen wanneer je -je voor het eerst registreert op Quizlet. De eerste keer dat je -je naam wilt wijzigen, staat er namelijk geen tijdslimiet op, omdat je -je naam nog niet eerder hebt gewijzigd. ^^

    + Ik zie net dat het de topicmaakster is gelukt om haar username te wijzigen. Leuk. c:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 17:33 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eindelijk lukt het. Ik heb geen idee waarom het niet lukte, Bedankt iedereen


    Stop Wishing. Start Doing.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Waarom had Paardenhel69 dan al wel binnen een maand meerdere malen z'n username kunnen wijzigen? Ik snap dat nog steeds niet. :p
    Of moest dat van de mods of iets dergelijks?


    Paardenhel69 moest dat denk ik al idd van de mods, of ze is Golden Member.


    Stop Wishing. Start Doing.

    Nasir schreef:
    (...)

    Je kan je username gewoon veranderen wanneer je -je voor het eerst registreert op Quizlet. De eerste keer dat je -je naam wilt wijzigen, staat er namelijk geen tijdslimiet op, omdat je -je naam nog niet eerder hebt gewijzigd. ^^

    + Ik zie net dat het de topicmaakster is gelukt om haar username te wijzigen. Leuk. c:


    Oké, dat wist ik niet. In ieder geval fijn dat het is gelukt, wat het probleem ook was. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    leuke naam


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Waarom had Paardenhel69 dan al wel binnen een maand meerdere malen z'n username kunnen wijzigen? Ik snap dat nog steeds niet. :p
    Of moest dat van de mods of iets dergelijks?

    Miss GM?

    _Spring schreef:
    (...)
    Miss GM?


    Een GM kan eens in de twee weken, niet twee keer in de week :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.