• Ik was druk aan het voorbereiden voor mijn examens en ik zat wanhopig te wachten op de post want er zou een brief tussen zitten of ik was toegelaten op het Groenhorst in Barneveld voor een opleiding paardenhouderij. Eindelijk kwam de brief vandaag door de bus. Ik kon het papiertje niet eens normaal lezen. Toen ik las dat ik op een tweede gesprek moest komen kon ik wel in tranen uitbarsten. Ze twijfelde aan me. Ik zit de hele dag al in de knoop. Misschien wel om te kijken hoe mijn examens zijn gegaan omdat ze wisten dat ik moeite had met een paar vakken? Of misschien omdat ik in vroegere jaren last heb gehad van mijn knie? Of ben ik gewoon niet goed genoeg?

    Het voelt echt alsof ik een stuk zelfvertrouwen kwijt ben geraakt. Want ik heb geen idee wat ik moet doen als ik niet word toegelaten.

    Bedankt als je het hele zeur verhaal hebt gelezen. Ik moest het gewoon allemaal even kwijt... :(


    ♡

    Toen ik de titel las, dacht ik eigenlijk een 'tweede ronde'?
    Bekijk het van de positieve kant meid, alles komt goed!

    [ bericht aangepast op 13 mei 2015 - 14:11 ]

    Ze geven je inderdaad wel nog een kans. Er zullen mensen zijn die niet zijn toegelaten en jou willen ze terug zien!
    Gewoon alles er uit halen wat er in zit, laten zien dat je het echt wilt en dan komt alles goed!


    Danmarks Dynamite.

    Je mag tenminste nog een keer. Dus ze zien wel iets in jou. Denk daar maar aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zie het juist als een 2de kans om je te bewijzen. Ze zien iets in je, anders hadden ze je meteen geweigerd. Twijfel niet, en haal het beste uit jezelf!


    Ik wil een tuin vol egels

    Hoppa groenhorst style!!
    Ik zit op die school, en geloof mij dat is typisch groenhorst barneveld :Y)
    Je moet je er niet al te druk maken, ze willen gewoon zo min mogelijk uitval en laten daarom graag mensen even in een dal vallen!
    je kan je nu extra bewijzen en daar moet je ook gebruik van gaan maken! Want de redenen waarom ze je niet aan zullen nemen vind ik niet echt geldig aangezien wat ik op school rond zie lopen van die opleiding.....

    Ik wil dol graag volgend jaar niveau 4 paraveterinair gaan doen maar om mij twijfelen ze nu al terwijl ik nog een intake moet doen!

    Komt helemaal goed meid, ik ga jou volgend school jaar gewoon zien op school, afgesproken? :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Hazy schreef:
    Ik zie het juist als een 2de kans om je te bewijzen. Ze zien iets in je, anders hadden ze je meteen geweigerd. Twijfel niet, en haal het beste uit jezelf!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zeggen ze dat ze twijfelen, of maak jij dat ervan? Bij veel scholen en ook sollicitatiegesprekken is dit namelijk heel normaal, hoor. Dan ben je vaak door een bepaalde selectie heen gekomen en willen ze je opnieuw zien.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zeggen ze dat ze twijfelen, of maak jij dat ervan? Bij veel scholen en ook sollicitatiegesprekken is dit namelijk heel normaal, hoor. Dan ben je vaak door een bepaalde selectie heen gekomen en willen ze je opnieuw zien.


    Ja er staat dat ze twijfelen of ze me gaan aannemen en daarom nog een intakegesprek willen doen.

    En ik ga zeker heel veel uit mezelf halen deze keer


    ♡