Ik ben het hier wel mee eens, al vind ik dat je kinderen krijgt en niet neemt. Zo ben ik het er ook niet mee eens dat iedereen zich maar laat behandelen omdat ze zo graag een kind willen, misschien is er wel een reden dat je geen kinderen kan krijgen, hoe spiritueel het ook klinkt. Als je zo graag moeder wilt worden, adopteer dan gewoon een kind. Er zijn genoeg ongewenste kinderen alleen al in Nederland. Hierdoor is de natuurlijke selectie echt flink de mist in gegaan.
Langer nadenken is niet altijd beter trouwens, ik vind het om eerlijk te zijn verschrikkelijk dat mensen tegenwoordig zo laat nog kinderen nemen. Ja, nu heb je je carrière lekker op gang, maar hoe lang kunnen je kinderen van jou genieten? (met uitzondering van mensen zich elkaar pas laat ontmoeten) Daarbij is het ook bewezen dat de kwaliteit van je eitjes en sperma flink achteruit gaat na je 30ste en je kinderen zo steeds meer mankementen oplopen. Dáár zouden mensen eens over na moeten denken.
Ik vind dan ook niet dat het slecht is om kinderen te krijgen op jonge leeftijd. Het draait niet allemaal om geld, maar eerder om geluk. Natuurlijk moet er wel geld zijn om een kind eten te kunnen geven, maar tegenwoordig is de standaard dat je kind op zijn 6de een iPhone nodig heeft anders heb je niet genoeg geld en ben je geen goede ouder.
[ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 12:04 ]
Your make-up is terrible