• Ik ben een super groot dagdromer.
    Niemand van mijn familie en school weet dat veel dagdroom.
    Ik dagdroom als vaak verdrietig ben of zelfs blij ben.
    Over mijn wereld dat eigenlijk niet bestaat.
    Vraag me af of nog mensen zijn die dagdromen over eigen wereld waar zelf kan zijn enzo. :P

    hoeveel wil je er hebben :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    maakt niet uit ben gewoon nieuwsgierig of nog zulke mensen zijn als ik :p

    Je zou kunnen zeggen dat ik dagdroom over verhalen die ik wil schrijven. Ik zie mezelf niet in die verhalen, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer, denk ik. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik. Ik speel dan in mijn gedachten een heel verhaal af met mij of een personage van me in de hoofdrol. De mooiste avonturen, de gekste drama en de leukste komedie. :Y)
    Maar ik ben fel geminderd en doe het alleen nog op vrije momenten. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik dagdroom over een wereld met een verhaallijn.
    Klinkt een beetje bizar maar word vrolijk als schrijf en dagdroom over die wereld.

    Scandal schreef:
    Ik. Ik speel dan in mijn gedachten een heel verhaal af met mij of een personage van me in de hoofdrol. De mooiste avonturen, de gekste drama en de leukste komedie. :Y)
    Maar ik ben fel geminderd en doe het alleen nog op vrije momenten. =)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Square schreef:
    Je zou kunnen zeggen dat ik dagdroom over verhalen die ik wil schrijven. Ik zie mezelf niet in die verhalen, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer, denk ik. ^^

    Precies dit ;p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    Je zou kunnen zeggen dat ik dagdroom over verhalen die ik wil schrijven. Ik zie mezelf niet in die verhalen, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer, denk ik. ^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hai hier ben ik , oeps.


    Firm believer of all that is magic

    Ik dagdroom ook veel. Over een eigen film of serie dat ik wil regisseren, of waar ik de hoofdrol in ben, maar ook dingen zoals dat ik een held ben, haha. :') Of dat ik later een persoon ga zijn die veel mensen gaat inspireren, en zij de moed krijgen voor het goede te vechten. (A)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ja, zo schrijf ik mijn verhalen uit. (: Lang leve dagdromen


    -

    Me 2

    Ashler schreef:
    Ja, zo schrijf ik mijn verhalen uit. (: Lang leve dagdromen

    Dit inderdaad. :3

    Doet iedereen dat niet? :'D Want dagdromen is zo leuk!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Scandal schreef:
    Ik. Ik speel dan in mijn gedachten een heel verhaal af met mij of een personage van me in de hoofdrol. De mooiste avonturen, de gekste drama en de leukste komedie. :Y)
    Maar ik ben fel geminderd en doe het alleen nog op vrije momenten. =)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."