• 70 jaar geleden is de oorlog geëindigd.
    Miljoenen doden zijn gevallen: Joden,soldaten,Comunisten,landgenoten etc.
    Vandaag herdenken wij de doden en morgen vieren we dat we zijn bevreid.
    Als de Nazi's nog steeds de macht hadden, zou jij dan nog leven?
    Je moet trots zijn op de mensen die het hebben overleefd.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 17:31 ]

tiptoe through the tulips...

Madhouses schreef:
    Ik zou niet meer bestaan dan, want ik behoor niet tot het perfecte plaatje van hun met mijn bruine haar en bruine ogen en sproeten.

Ik zie er ook zo uit XD ik heb alleen geen sproeten xD

Madhouses schreef:
    Ik zou niet meer bestaan dan, want ik behoor niet tot het perfecte plaatje van hun met mijn bruine haar en bruine ogen en sproeten.

Ik weet niet hoor, maar de Nazi's waren per definitie niet van plan iedereen met donker haar uit te roeien. Ze hemelden het Arische of Germaanse ras op, waar Nederlanders, Engelsen en Scandinaviërs ook toe behoorden. De blondharige en blauwogige Duitser was dan misschien de edelste vorm die ze zich konden voorstellen binnen deze groepen, maar de rest behoorde ook zeker tot de toplaag in de rassenpiramide (met daaronder Slavische, negroïde en mongoloïde volkeren en daaronder de Joden).

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

Portmanteau schreef:
    (...)

Ik weet niet hoor, maar de Nazi's waren per definitie niet van plan iedereen met donker haar uit te roeien. Ze hemelden het Arische of Germaanse ras op, waar Nederlanders, Engelsen en Scandinaviërs ook toe behoorden. De blondharige en blauwogige Duitser was dan misschien de edelste vorm die ze zich konden voorstellen binnen deze groepen, maar de rest behoorde ook zeker tot de toplaag in de rassenpiramide (met daaronder Slavische, negroïde en mongoloïde volkeren en daaronder de Joden).

Klopt

Ik zou dan niet meer bestaan, mijn opa is een franse jood en ik kom uit een zigeuner familie

Life is a beautiful struggle

Ik zou niet eens hebben bestaan waarschijnlijk, want mijn oma zat in de gevangenis en haar hele verzetsgroep was al geliquideerd ten tijde van de bevrijding.

Happy Birthday my Potter!

IK heb echt geen idee eigenlijk...
    Mijn oma is Duits en mijn opa Nederlands, ik weet van mijn opa dat mijn overgroot opa toen de tijd een treinrover was. Maar heeft nooit vast gezeten of zo.

Van mijn oma weet ik het niet zeker, ik weet wel dat ze 9 was en toen naar Polen moest vluchten, waarom weet ik niet en om de een of andere reden wilt ze er nooit over praten. Dus ik weet het niet, weet wel dat haar moeder toen is overleden Door een longontsteking.

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Ik zou het niet weten. Al 70 jaar is inderdaad al lang.

Ik wil een tuin vol egels

Hazy schreef:
    Ik zou het niet weten. Al 70 jaar is inderdaad al lang.

Yeah i know