• Hey allemaal!

    De laatste tijd ben ik ontzettend veel aan het tekenen, maar ik merk dat ik een beetje inspiratieloos raak. Nu heb ik wel al veel aanvragen gekregen of ik mensen wil tekenen (meer dan de helft komt al van quizlet af). Om zelf beter te worden in het tekenen van mensen/dingen/landschappen/whatever zijn meer aanvragen natuurlijk altijd handig!

    Wat kan je hier aanvragen?
    - Een beroemd persoon. Als je een specifieke foto hebt die je nagetekend wil hebben mag je die altijd geven, dit hoeft niet. Zolang maar wel duidelijk is welke beroemdheid je bedoelt.
    - Jezelf. Graag met foto.
    - Landschappen. Hier heb ik 0% ervaring mee, dus begrijp wel dat dit er redelijk crappy uit kan zien.
    - Voorwerpen. Ook hier heb nog geen ervaring mee eigenlijk.
    - Iets anders leuks wat jij in gedachten hebt maar hier niet tussen staat.


    Zoals je al aan het lijstje kan zien heb ik niet overal ervaring mee en ook andere tekeningen eindigen niet altijd even mooi. Hopelijk hebben jullie hier wel begrip voor, ik ben immers ook maar een mens en ben nog volop aan het leren (dat is ook een van de redenen dat ik dit wil doen).

    Op dit moment zit er nog geen prijs aan een tekening. Als dit heel goed blijkt te bevallen kan die er wel opkomen.

    Natuurlijk is het ook leuk om een aantal voorbeelden te zien van wat ik teken :)
    mijn deviantart profiel
    mijn instagram profiel

    Op beide accounts zijn ook vooral topmodel tekeningen te vinden. Dit is hoe ik in het tekenen terecht ben gekomen. Op dit moment wil ik daar eigenlijk vanaf bouwen en wat meer 'andere' tekeningen maken. Je mag dit soort tekeningen ook aanvragen :)


    Hopelijk vinden jullie dit een leuk idee :)
    Vera


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem