Welkom bij de Q Bookstore !
Beste users,
Van vele mensen waren hun goede voornemers dit jaar vrij simpel: meer schrijven op Q of opnieuw meedoen aan de Story of the Year 2015. Ondertussen zijn er al aardig wat story’s online gekomen en staan er weer opnieuw deelnemers klaar om hun verhaal neer te pennen. Er zijn veel personen die het dan jammer vinden dat ze een ijzersterk verhaal hebben geschreven maar dat het weinig of niet gelezen wordt omdat er misschien de weg er naar toe moeilijk is?
Maar daar zal nu voorlopig verandering in komen. Een tijdje geleden was ik van plan geweest om een blog op het internet te beginnen waar verschillende recensies in kwamen van de boeken die ik had gelezen, maar dit kon ik niet alleen dus gaf ik het al vrij snel op. Ook op Q zijn er vele mooie verhalen aanwezig die ook zeker een recensie waard zijn, vandaar heb ik besloten om niet bij de pakken te blijven zitten en wou graag een soort van ‘Q bookstore’ starten op Q, waar recensies over verhalen of laatste nieuwtjes aan de users kan meegedeeld worden.
Nadat ik dit overlegd heb met een mod (en zij met de andere mods) heb ik de toestemming gekregen om een Q bookstore te open waar recensies inkomen te staan over story’s die actief op Q. zijn! Ik heb ook de forum pagina gezien over de reviews en daar heb ik gezien dat er verschillende meningen zijn maar ik vind dat de bookstore toch wel een kans mag krijgen?
Maar geen bookstore zonder regels natuurlijk!
Nog even voor de verduidelijking dit is op eigen initiatief.
Recensielijst:
Verhalen die gerecenseerd mogen worden:
Stories van Puellae:
- Some Nights
Stories van Remo:
- Silence is The Most Powerful Scream - Sirius Black
Stories van Meiiore:
- Dwalend door de nacht (OP - Herschreven)
Stories van Diplodocus:
- Undead Desires
Stories van Vikings:
- Ashes of The Innocent -- The Hobbit
- Bevroren Watervallen
- Chaos
- Courage• Thorin Oakenshield
- Creature of the Night * LOTR
- Eclipse of Hearts • Thorin Oakenshield
- Fear
- Geketend - The Hobbit
- Gezworen vijanden? || HP
- Guilt
- Hersenspinsels • DM
- Hunters • Diaval
- Into The Light - Loki
- Leviathan
- Lost -- The Hobbit
- Mission Impossible -- The Hobbit
- Orks
- Scars
- So Far Away - The Hobbit
- Vendetta
- When Daylight dies
- Your Betrayal -- The Hobbit
[ bericht aangepast op 12 dec 2015 - 11:13 ]
Today's special moments are tomorrow's memories.