• Lieve Q’ers,

    Zoals jullie wel weten is de Quizlet fanpage een tijdje geleden de lucht ingegaan. We hebben al lekker veel likes van jullie, maar het is natuurlijk als onderdeel van ons promotieplan vooral de bedoeling dat we mensen van buiten Quizlet trekken.

    Omdat winacties altijd een goede manier zijn om meer leden op een pagina te krijgen (en zo ook op Quizlet), willen we graag een winactie op touw zetten. We zaten eraan te denken om een boekenbon te verloten onder degenen die de Q-poster op FB delen en de pagina liken. Deze winactie willen we ook verspreiden in de speciale boekenfan-groepen. Hoewel Wolfstar, Assassin en ik de pagina beheren en bereid zijn een paar euro te doneren aan de boekenbon, hopen we dat er hier ook nog Q-ers zijn die graag willen dat Quizlet drukker bezocht wordt en wel een eurootje kwijt kunnen. Als er immers een stuk of tien mensen meedoen hebben we algauw een leuk bedrag voor een boekenbon!

    Als je mee wilt doen zal ik je op de lijst zetten en je een PB sturen met mijn bankgegevens, zodat ik het geld kan verzamelen en er een boekenbon van kan kopen! (:

    Q'ers die meedoen
    Bronn
    Assassin
    Wolfstar
    Fereale
    SamWinchester
    Headey
    Oakheart
    Mechanic
    DreamerN

    Tot één juni kunnen er twee boekenbonnen t.w.v. 20,- worden gewonnen! Kijk op de pagina om mee te doen!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 15:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    SamWinchester schreef:
    (...)

    stufi is 21 mei dus 22 mei to be sure en dan maak ik 5 euro over

    Okee top. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Okee top. (:


    Is het voldoende :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SamWinchester schreef:
    (...)

    Is het voldoende :Y)

    Natuurlijk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    De actie staat online, voor degenen die graag één van de twee boekenbonnen t.w.v. 20 euro willen winnen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dankzij de boekenbon hebben we na één dag in elk geval 84 nieuwe leesliefhebbers op de fanpage. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.