• Lieve Q’ers,

    Zoals jullie wel weten is de Quizlet fanpage een tijdje geleden de lucht ingegaan. We hebben al lekker veel likes van jullie, maar het is natuurlijk als onderdeel van ons promotieplan vooral de bedoeling dat we mensen van buiten Quizlet trekken.

    Omdat winacties altijd een goede manier zijn om meer leden op een pagina te krijgen (en zo ook op Quizlet), willen we graag een winactie op touw zetten. We zaten eraan te denken om een boekenbon te verloten onder degenen die de Q-poster op FB delen en de pagina liken. Deze winactie willen we ook verspreiden in de speciale boekenfan-groepen. Hoewel Wolfstar, Assassin en ik de pagina beheren en bereid zijn een paar euro te doneren aan de boekenbon, hopen we dat er hier ook nog Q-ers zijn die graag willen dat Quizlet drukker bezocht wordt en wel een eurootje kwijt kunnen. Als er immers een stuk of tien mensen meedoen hebben we algauw een leuk bedrag voor een boekenbon!

    Als je mee wilt doen zal ik je op de lijst zetten en je een PB sturen met mijn bankgegevens, zodat ik het geld kan verzamelen en er een boekenbon van kan kopen! (:

    Q'ers die meedoen
    Bronn
    Assassin
    Wolfstar
    Fereale
    SamWinchester
    Headey
    Oakheart
    Mechanic
    DreamerN

    Tot één juni kunnen er twee boekenbonnen t.w.v. 20,- worden gewonnen! Kijk op de pagina om mee te doen!

    [ bericht aangepast op 12 mei 2015 - 15:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    GandalfTheSexy schreef:
    Ik ben zelf nogal blut en iedere cent die ik heb heeft al een bestemming. Er is helaas niets dat ik kan geven. :/ Sorry.. Maar ik wil wel even zeggen dat ik dit wel een toffe actie vind! Ben benieuwd of er daardoor daadwerkelijk ook veel nieuwe leden zullen komen! :3

    Geeft niks, dat is hartstikke logisch. (:
    Ik hoop dat het Quizlets naam in elk geval verspreid, hehe.^^

    SPECS schreef:
    Als mijn internetbankieren het deed dan kon ik best een of twee euro kwijt. Maar ja, hij doet het dus niet.:/

    Ah, dat is jammer. D:


    SamWinchester schreef:
    alles voor een goed doel dus....

    Count me in!!!

    Leuk, ik zal je zo een PB sturen (:

    Headey schreef:
    Ik wil wel meedoen! Ik moet wel nog even uitpluizen hoe ik geld moet overmaken zonder dat mijn ouders erachter komen. :'D

    Super! Er gaat ook een PB jouw kant op!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fereale schreef:
    Ik wil wat doneren! Ik ga niets delen van Q op Facebook, omdat ik dat toch een beetje gescheiden wil houden, maar ik wil best een paar euro doneren. (:

    Precies dit.
    Ik vind het echt goed om meer mensen naar Q. proberen te krijgen, dus als ik zo een beetje kan helpen is dat wel leuk.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oakheart schreef:
    (...)
    Precies dit.
    Ik vind het echt goed om meer mensen naar Q. proberen te krijgen, dus als ik zo een beetje kan helpen is dat wel leuk.

    Fijn! :)
    Ik zal even een PB naar je sturen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb tien euro naar je overgemaakt, zodat je misschien twee winacties kunt houden. (Dat hangt er natuurlijk vanaf wat de rest geeft. Haha) (:

    Fereale = Scribe

    [ bericht aangepast op 4 mei 2015 - 13:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb tien euro naar je overgemaakt, zodat je misschien twee winacties kunt houden. (Dat hangt er natuurlijk vanaf wat de rest geeft. Haha) (:

    Fereale = Scribe


    Top! Dat zou inderdaad extra tof zijn. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Leuk idee! Stuur mij ook maar een pbtje! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Leuk idee! Stuur mij ook maar een pbtje! (:

    Tof! Hij komt eraan! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ah kut. Ik heb natuurlijk die e.dentifier nodig om iets over te maken. Als ik morgen thuis ben en het niet vergeet dan zal ik het gelijk doen!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mechanic schreef:
    Ah kut. Ik heb natuurlijk die e.dentifier nodig om iets over te maken. Als ik morgen thuis ben en het niet vergeet dan zal ik het gelijk doen!

    Is prima hoor! Het kan de komende week sowieso nog wel. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kan ook wel een eurootje missen en misschien wel twee (;
    {Nu nog wel}


    Credendo Vides

    Ik ben nog steeds bezig met uit te pluizen hoe het werkt, dus ik hoop dat ik er snel achter kom, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DreamerN schreef:
    Ik kan ook wel een eurootje missen en misschien wel twee (;
    {Nu nog wel}

    Ah super! Ik stuur je een PB (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Headey schreef:
    Ik ben nog steeds bezig met uit te pluizen hoe het werkt, dus ik hoop dat ik er snel achter kom, haha. ^^

    Hmm en Google doet ook niet lief?


    Every villain is a hero in his own mind.

    PB ontvangen en nu op zoek naar de e.dentifier om het over te maken (':


    Credendo Vides

    Ik ben echt blij dat de users er tenminste wel enthousiast over zijn en mee willen doen. ;3


    Your make-up is terrible