• Hoi het leek me wel leuk om dit topic aan te maken. Omdat ik heel erg veel van paarden hou en ik zou graag wat meer mensen wil ontmoeten die ook zo paardenfreak zijn!

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hallo!
    Hier nog iemand die van paarden houd :)
    Zelf rijd ik alweer een aantal jaartjes en heb momenteel 2 paarden

    Ik rijd in inmiddels al weer 2 jaar, en mijn grootste droom is een eigen paard!


    i wish that i could wake up with a pizza!

    Yeeh! ik kom dit topic nu pas tegen

    Momenteel rijd ik 2 paarden op wedstrijden en heb ik er 1 in de opleiding staan. Dan staat er bij de stal ook nog een merrie met haar veulen, zoo schattig (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik houd ook van paarden!!

    Ik heb mijn haflinger nu 7 jaar, daarvoor 7 jaar op de manege gereden en verzorgpaarden gehad. Het paardenvirus gaat bij mij echt nooit meer over haha


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Nog eentjee!
    Ik heb al mijn hele leven het paardenvirus maar mijn moeder had geen haast met inschrijven dus heb ik 4/5 jaar gewacht tot ze me inschreef op een manege. Nu rij ik ondertussen al 5 jaar en ik rij het vaakst op Arlique dat is een half arabiertje en op Majesteit die altijd zenuwachtig is en nu helaas wat minder op die 2 en het meest op Cor! En Cor is de leukste van allemaaaaal!


    ♡

    Miss_Dagger schreef:
    Nog eentjee!
    Ik heb al mijn hele leven het paardenvirus maar mijn moeder had geen haast met inschrijven dus heb ik 4/5 jaar gewacht tot ze me inschreef op een manege. Nu rij ik ondertussen al 5 jaar en ik rij het vaakst op Arlique dat is een half arabiertje en op Majesteit die altijd zenuwachtig is en nu helaas wat minder op die 2 en het meest op Cor! En Cor is de leukste van allemaaaaal!


    Arlique is een mooie naam!

    Meld zich aan!


    Niemand kan de DonderClan overwinnen!

    Me! Ik rij nu zo'n negen en een half jaar elke zaterdagochtend een uurtje ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gisteren een buitenrit gemaakt en ik was mega trots. Ik woon in de randstad en besloot langs de oude maas te gaan rijden... Dat is zo'n beetje het enige stuk natuur wat hier nog te vinden is. Prachtig gebied... Maar ontzettend druk op warme zondagen. En ja hoor, tussen alle zonnende, voetballende, hardlopende mensen, spelende kinderen en de barbecues was er ook nog eens een Turkse bruiloft aan de gang. Overal mensen, en m'n paard Tristan gaf geen kick en liep er kalm doorheen. Ik denk dat ik hem nu wel het labeltje verkeersmak mag geven ;')


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Ik ben gister voor het eerst weer sinds mijn vakantie en ziek zijn bij de paarden geweest! Ze waren zo lief! In die tijd dat ik niet geweest ben is er een nieuwe pony op stal gekomen, en zelfs Vibs kan het goed met hem vinden (Vibs is niet zo van de paarden die hij niet kent) Dus ik ben super trots op ze! Ik heb Syl gisteren lekker in de buitenbak gereden en hij deed het super goed, met Vibs lekker een stukje door de bossen, dat vind hij zo fijn! Ik hoef alleen maar een straat over te steken en dan ben ik in het bos.

    Ik reed 6 jaar paard, alleen wegens geldgebrek moest ik ermee ophouden. Ik wil wel weer beginnen, alleen mag het niet meer, helaas


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Ik had vandaag een wedstrijd op Cor
    Ik werd 5e van de 6 want hij liep scheef en was super irritant maar ik ben toch trots op mn schatje


    ♡