• WELKOM IN HET SPAMTOPIC.
    *Dramatisch achtergrond muziekje.*

    × Leonie × Fyrgebraec × 14 ×
    × Marjolein × Lypophrenia × 14 ×
    × Julie × Revolutionary × 12 ×
    × Marie × Malachai × 14 ×
    × Ilona × Hephaestus × 15 ×
    × Floor × Waterhouse × 13 ×
    × Carianne × Equine × 11 ×
    × Yu × Psychopaths × 13 ×
    × Laura × Croodle × 15 ×
    × Xantha × Guarnere × 14 ×
    × Anaïs × Iraious × 16 ×
    × Romée × Roms × 15 ×
    × Sha're × Shawn × 13 ×
    × Xanthe × Esca × 16 ×
    × Leah × Headey × 14 ×
    × Jente × Mamihlapinatapa × 14 ×
    × Julia × Anencephalous × ? ×
    × Qing × Uptown × 15 ×





                U
                ×
                N
                ×
                I
                ×
                T
                ×
                Y

    Username claims
    × Xanthe × Culpeper/Woodhull/Culper ×

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 20:26 ]


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Lalala


    -

    I am so not going to survive the war in my own head.


    -

    Deze serie heeft zo'n mooie muziek eigenlijk ^^


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Mamihlapinatapa schreef:
    I am so not going to survive the war in my own head.

    What's the matter?


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Esca schreef:
    (...)
    What's the matter?


    Gewoon alles. Ik weet überhaupt niet waarom ik dit nog doe.


    -

    Mamihlapinatapa schreef:
    (...)

    Gewoon alles. Ik weet überhaupt niet waarom ik dit nog doe.

    Wat darling?


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Omfg, ik hou van deze boeken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Coachella schreef:
    Omfg, ik hou van deze boeken.

    Welke?


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    Esca schreef:
    (...)
    Wat darling?


    Leven en het persoon zijn wat iedereen verwacht dat ik ben.


    -

    Esca schreef:
    (...)
    Welke?


    The Selection :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I am so gonna do this. Eerste voldoende van wat eerst onvoldoendes waren is binnen, :'D


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.




    Hehe.

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 19:07 ]


    -

    Oh wellllll The spying goes on :Y) and my ship lives. I'm happy with this series.


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

    OMG DIT IS PERFECTIE GEWOON
    Hier wil ik echt een nieuwe naam van :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben op het punt gekomen dat ik acteurs in gezicht begin te herkennen van andere films of series die ik ooit zag en dat is het teken dat ik te veel heb gezien :'D


    You don't have to be good, or useful for someone to care about you.