• Ik was nieuw op mijn stageplek en nog maar een dagen of twee en had al meteen een kameraad.
    Jurgen was dat en hij wou ook meteen vanalles weten.En hij vroeg wel steeds om af te spreken.
    Maar ik kon bijna nooit of wel was het mijn paardrijden of wel was het mijn vaders verjaardag.
    En nu vorige week zei hij mij nog een kans te geven terwijl hij er zelf niets meer voor doet.
    Dus ja dacht ik al : 'Moet ik nu nog eens proberen om met hem af te spreken?' 'Of niet?'
    En dan dacht ik gisteren ook al met die stagiare van mijn school dat hij hem daar meer ging op richten. En ja hoor.
    Das zo een meisje dat graag make-up draagt een piercing aan haar lip en rookt. En ja dat vind hem ook schoon.
    Dan dacht ik zo : 'Wat heeft zei dat ik in hemelsnaam niet heb?' Ik ben stil verlegen maar wil wel afspreken
    maar ben gewoon bang dat er iets gaat gebeuren of het niet mag van mijn ouders. Hij is 33 jaar he en zei nog maar 18.
    En ik was er natuurlijk kwaad.Ineens komt ze hem zo wat afpakken maar ja ze liet haar wat meeslepen met hem.
    Ze heeft hem goed in geplamd. Maar ben blij dat ze maar drie weken stage komt doen.
    Die gevoelens voor Jurgen zijn steeds harder beginnen komen. En ja bij hem ook. Tot plots zei kwam.
    En ja nu kan ik het effe weer schudden. Hij rookt dan misschien ook is een ganstertype, zal derect wel zeggen waar het op staat.
    Hij zwijgt ook echt voor niemand he.Ik weet eerlijk gezegd ook niet meer wat doen.
    Hem die drie weken laten doen? Er voor vechten?Hoe moet ik er voor vechten?
    Help ik heb raad nodig! : (
    Dat puntje past ook goed bij mij :
    Ik heb gezegd dat ik hem leuk vind, maar eigenlijk weet ik niet eens zo goed wat dat is want ik ben heel slecht met gevoelens en dingens (autisme)

    [ bericht aangepast op 21 april 2015 - 20:17 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Assassin schreef:
    Sorry, maar het klinkt niet echt als een leuke vent.


    wat was dit ookalweer

    Ik zou het anders bekijken, zij kan hem wel leuk vinden zoals jij hem leuk vind. Aan jullie gevoelens valt weinig te toen en dus kun je het haar niet kwalijk nemen, misschien weet ze niet eens van jou gevoelens af. Maar dan heb je die man, als hij jou werkelijk leuk zou vinden, zou hij zich niet direct naar haar zijn gekeerd nadat je een paar keer niet met hem uit kon, en had hij wel meer moeite voor jou gedaan. Persoonlijk zou ik geen aandacht geven aan iemand die het niet verdient. Je moet voor iemand gaan die 100% om jou geeft en niet twijfelt tussen een ander en jou.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Croyance schreef:
    Ik zou het anders bekijken, zij kan hem wel leuk vinden zoals jij hem leuk vind. Aan jullie gevoelens valt weinig te toen en dus kun je het haar niet kwalijk nemen, misschien weet ze niet eens van jou gevoelens af. Maar dan heb je die man, als hij jou werkelijk leuk zou vinden, zou hij zich niet direct naar haar zijn gekeerd nadat je een paar keer niet met hem uit kon, en had hij wel meer moeite voor jou gedaan. Persoonlijk zou ik geen aandacht geven aan iemand die het niet verdient. Je moet voor iemand gaan die 100% om jou geeft en niet twijfelt tussen een ander en jou.


    † Love? I want to sleep.

    Rhaella schreef:
    Weet zij wel dat jij hem ook leuk vindt?


    Nee dat weet zei niet. Maar dat wil ik haar niet zeggen.
    Want anders gaat ze slechtte dingen zeggen en dat wil ik niet.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Histoire schreef:
    (...)

    Vindt zij hem wel léuk - léuk... Sommige meisjes flirten met elke toffe gast ze zien, wilt echt nog niet dàt zeggen...


    Ik weet niet ik heb ze alleen tijdens het werk samen gezien.
    Gisteren middag zaten ze wel een hele tijd samen. Dus ja misschien flirte ze gewoon.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ik weet niet ik heb ze alleen tijdens het werk samen gezien.
    Gisteren middag zaten ze wel een hele tijd samen. Dus ja misschien flirte ze gewoon.


    Dat zou kunnen, en in het geval er toch meer aan de gang zou zijn, dan sluit ik me volledig aan bij Croyance. Hij is het niet waard dan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Rhaella schreef:
    (...)

    Oh, op die manier. Dan begreep ik je verkeerd, sorry. (:
    In ieder geval, heb je hem nog gezien, TS?


    Ja ik heb hem vandaag nog gezien. Maar echt gesproken niet.
    We stonden ook echt ver van elkaar voor te werken.
    En dan had hij effe geen werken en ging hij de andere kant helpen en zat ik daar alleen.
    heeft hij ook niets gezegt. Alleen na het werk een paar woorden en dan was ik weg.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Croyance schreef:
    Ik zou het anders bekijken, zij kan hem wel leuk vinden zoals jij hem leuk vind. Aan jullie gevoelens valt weinig te toen en dus kun je het haar niet kwalijk nemen, misschien weet ze niet eens van jou gevoelens af. Maar dan heb je die man, als hij jou werkelijk leuk zou vinden, zou hij zich niet direct naar haar zijn gekeerd nadat je een paar keer niet met hem uit kon, en had hij wel meer moeite voor jou gedaan. Persoonlijk zou ik geen aandacht geven aan iemand die het niet verdient. Je moet voor iemand gaan die 100% om jou geeft en niet twijfelt tussen een ander en jou.


    Hmm dat kan. Maar dat wil ik gewoon niet. Ja daar heb je ook een punt ik kan het haar niet kwalijk nemen.
    Nee ze weet er totaal niets van. Maar ik wil het haar ook niet zeggen.
    Hmm ja wat azo iemand is hij ook. De ene keer wel en de andere keer niet.
    En als haar stageweken om zijn gaat hij weer komen slijmen bij mij.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Histoire schreef:
    (...)

    Dat zou kunnen, en in het geval er toch meer aan de gang zou zijn, dan sluit ik me volledig aan bij Croyance. Hij is het niet waard dan.


    Ja maar dan zou ik ook echt stoppen. Ben nu al eigelijk gestopt met hem te smsen
    of mee te praten tijdens het werk of de pauzes. Want ja het heeft niet echt nut.
    Vandaag was zei er niet omdat het staking was en morgen is ze er weer wel
    dus moet ik ze weer laten doen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ja maar dan zou ik ook echt stoppen. Ben nu al eigelijk gestopt met hem te smsen
    of mee te praten tijdens het werk of de pauzes. Want ja het heeft niet echt nut.
    Vandaag was zei er niet omdat het staking was en morgen is ze er weer wel
    dus moet ik ze weer laten doen.


    Laat hem eerst maar terug naar jou komen, als hij jou alleen maar moet, omdat je 'achter hem aanzit,' en toen je een paar keer niet kon, al meteen zijn ogen op een ander heeft laten vallen en jou in de kou laat staan. Als je maar dat betekent, ben je hem beter kwijt dan rijk.
    Misschien is het onschuldig, en zie jij het zo vanuit een zekere paniek en 'jaloezie'.
    Maar de bal is nu in zijn doel en jij moet wachten en kijken wat voor moeite hij eventueel nog doet om jou te kunnen krijgen. Dan zie je vanzelf wel hoeveel het voorstelde. En anders, meer dan genoeg en veel betere vissen in de zee.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 19:33 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Laat hem eerst maar terug naar jou komen, als hij jou alleen maar moet, omdat je 'achter hem aanzit', de bal is nu in zijn doel en jij moet wachten en kijken wat voor moeite hij nog doet om jou te kunnen krijgen. Dan zie je vanzelf wel hoeveel het voorstelde. En anders, betere vissen in de zee.


    Awel ja daar dacht ik ook aan. Dat hij weer eens moeite moet doen
    en dan komt alles van zelf weer goed. Ja en het wachten is natuurlijk vervelend want hij weet het ook niet goed.
    Nu zie ik hem soms kijken of lachen naar mij tijdens de pauzes maar ja das dan ook weer al.
    Ik wacht gewoon af tot de twee weken om zijn van dat meisje haar stage.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Awel ja daar dacht ik ook aan. Dat hij weer eens moeite moet doen
    en dan komt alles van zelf weer goed. Ja en het wachten is natuurlijk vervelend want hij weet het ook niet goed.
    Nu zie ik hem soms kijken of lachen naar mij tijdens de pauzes maar ja das dan ook weer al.
    Ik wacht gewoon af tot de twee weken om zijn van dat meisje haar stage.


    Ik had mijn bovenstaande post geëdit. (;
    Hoewel, komt op hetzelfde neer hoor.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 19:34 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik had mijn bovenstaande post geëdit. (;
    Hoewel, komt op hetzelfde neer hoor.


    had ik gezien. Hihi xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,