• Zet in dit topic jongens die jij knap vindt met een sixpack. (flower)
    Succes (hoera)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 22:10 ]


    tiptoe through the tulips...

    Vooral de laatste. (':




    Grapje, ik hou niet van jongens met sixpacks.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 17:52 ]

    Sorry, even off topic, maar let je wel op waar je je topics plaatst? ^^ Dit heeft niets met "Suggesties" te maken. En het is niet je eerste topic die je in het verkeerde subforum plaatst. :'P

    OT: euhm, geen idee. :')


    Ik wil een tuin vol egels

    Awilix schreef:
    Vooral de laatste. (':




    Grapje, ik hou niet van jongens met sixpacks.


    Haha


    tiptoe through the tulips...

    Hazy schreef:
    Sorry, even off topic, maar let je wel op waar je je topics plaatst? ^^ Dit heeft niets met "Suggesties" te maken. En het is niet je eerste topic die je in het verkeerde subforum plaatst. :'P

    OT: euhm, geen idee. :')


    Ik weet niet echt hoe dat moet


    tiptoe through the tulips...

    Je zult even een Mod moeten vragen om dat te veranderen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    ElzTheKiller schreef:
    (...)

    Ik weet niet echt hoe dat moet

    Een topic verplaatsten kan alleen een mod. Als je bedoelt hoe je een topic in de juiste subforum aanmaakt: gewoon naar het juiste subforum gaan, en daar klikken op "Nieuw Topic".


    Ik wil een tuin vol egels

    Hmmmm, jummie!


    We are only a moment.

    Oleada schreef:
    Hmmmm, jummie!



    Hij is wel leuk ja (Y)


    tiptoe through the tulips...

    Sinds mn 6e ben ik al omringd door jongens met sixpacks etc, I'm not impressed anymore (cat)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 18:44 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben niet per sé een groot fan van sixpacks, maar ik moet zeggen dat ik hier wel vrolijk van wordt.


    Tell me about it, stud.

    Conaway schreef:
    Ik ben niet per sé een groot fan van sixpacks, maar ik moet zeggen dat ik hier wel vrolijk van wordt.




    heheheheeee MT

    Spotgaai schreef:
    Sinds mn 6e ben ik al omringd door jongens met sixpacks etc, I'm not impressed anymore (cat)


    Dit dus.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Conaway schreef:
    Ik ben niet per sé een groot fan van sixpacks, maar ik moet zeggen dat ik hier wel vrolijk van wordt.



    Chaning Tatum :P


    tiptoe through the tulips...

    Spotgaai schreef:
    Sinds mn 6e ben ik al omringd door jongens met sixpacks etc, I'm not impressed anymore (cat)


    Ik wauw dat ik jouw was... :P


    tiptoe through the tulips...

    Even de grammarnazi in mij loslaten: het is het topic, dus ook Het sixpacktopic.
    In je beschrijving is het ook 'Jij vindt.
    In je post hier boven mij is het ik 'wilde' of als je in het genre wol blijven ik 'wou'. Ook is het jou zonder w omdat het hier een persoonlijk voornaamwoord is en geen genitief uitdrukt. Even zodat je dat weet. (:


    Ot: Zijn álle jongens niet gewoon hot met een sixpack? :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys