• Hoi! Ik zoek dus een cover voor mijn toekomstige verhaal Pirate Blood. Je bent redelijk vrij, dus laat je fantasie in de vrije loop!

    Titel, en moet die erop staan| Pirate Blood (die moet erop)
    Moet je username erop staan| Nee
    Eventueel je eigen naam +moet die erop| Hij mag erop als A.T.A de Goede, maar dat hoeft niet
    Eventuele andere tekstjes voor erop (niet te lang)| -
    Samenvatting (onder een spoiler)|

    Peigi is een meisje van 16 in onze moderne tijd. Ze lijkt normaal, terwijl ze een geheim heeft, dat zo geheim is dat ze het zelf nog niet eens weet. Ze stamt af van de wrede piraat Zwartbaard. En door een medaillon komt ze per ongeluk terug in de gouden eeuw van piraterij, en raakt verstrengeld met een andere, wrede, maar ook mysterieuze wereld.

    Eventuele plaatjes (onder een spoiler)| Nog niks gevonden dat ik persé wil.
    Nog andere plaatjes +Wat zoek je| Ik zoek iets als een schip. Iets als een kompas dat de sfeer van de 17e tot 18e eeuw aangeeft. Een golf, of iets anders wat de zee aangeeft moet er wel in.
    Bij personen: welke eventuele face claims gebruik je| Voor Peigi gebruik ik Astrid Frisbey Berges. De BFF van Peigi, Lieke, komt er ook in voor, en daarvoor gebruik ik Yfke Sturm.
    Eventuele voorkeur voor lettertype (evt. download link)| Pieces of Eight
    Horizontale of verticale cover| verticaal
    Sfeer| mysterieus, en nouja, Pirates of the Caribbean achtig. (Het is geen fanfiction, maar qua sfeer moet het er wel een beetje op lijken)
    Genre(s)| Fantasy en Historie
    Eventuele extra's| -
    Eventuele deadline| -
    Eventuele voorkeur voor kleur, zwart-wit, sepia| Blauw, maar verder niks bijzonders.

    Ik wil mijn story pas activeren als ik op hoofdstuk 10 zit. Ik ben nog lang niet zover, dus jullie mogen alles op je gemakje doen.

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:48 ]


    obsessive rage

    Ik ga een poging voor je wagen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."


    Ik heb alleen de hoofdpersoon gedaan, omdat het anders te druk is. Ik heb helaas de bewerking bestand van psd niet opgeslagen dus ik kan hem niet echt meer bewerken. Al er toch wat anders moet, kan ik eventueel een nieuwe maken. Ik hoop dat hij goed is ^^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Anaklysmos schreef:


    Ik heb alleen de hoofdpersoon gedaan, omdat het anders te druk is. Ik heb helaas de bewerking bestand van psd niet opgeslagen dus ik kan hem niet echt meer bewerken. Al er toch wat anders moet, kan ik eventueel een nieuwe maken. Ik hoop dat hij goed is ^^


    Alleen Peigi erop is ook goed hoor! Ik vind hem goed zo. Wat grauw, maar wel mooi!


    obsessive rage

    Wanneer denk je ongeveer dat je gaat kiezen? Ik ben namelijk erg benieuwd. :]


    She was always looking for more..

    Croodle schreef:
    Wanneer denk je ongeveer dat je gaat kiezen? Ik ben namelijk erg benieuwd. :]


    Ikzelf ook nog... Ik ga gewoon heel stout naar mijn eerste hoofdstuk verplaatsen, kan ik lekker snel kiezen :]
    Ik denk dat ik zondag wil kiezen! (Tenzij er nog meer keuzes bij komen, en mocht het te moeilijk worden maak ik een poll)

    Psychopaths heeft er ook twee gemaakt.
    Deze:


    [ bericht aangepast op 30 april 2015 - 18:10 ]


    obsessive rage

    Eigenlijk wil ik ook wel een poging wagen maar ik zie net dat je van plan bent zondag te kiezen. Ik zal kijken of het morgen nog lukt (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Eigenlijk wil ik ook wel een poging wagen maar ik zie net dat je van plan bent zondag te kiezen. Ik zal kijken of het morgen nog lukt (:


    Ik kan ook wel even wachten hoor ;)


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Ik kan ook wel even wachten hoor ;)


    Dat zou fijn zijn want het is er vandaag niet van gekomen. Niet dat ik er trouwens vanuit ga dat mijn cover beter wordt dan degene die die je al hebt want die zijn echt allemaal supergoed.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Dat zou fijn zijn want het is er vandaag niet van gekomen. Niet dat ik er trouwens vanuit ga dat mijn cover beter wordt dan degene die die je al hebt want die zijn echt allemaal supergoed.


    Soms wordt het lelijkste prutswerkje heel mooi, weet ik uit ervaring. Het begint heel lelijk, maar door een paar details kan het plotseling tot leven komen! Suc6!

    (Oké, dat klonk heel fout)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2015 - 8:08 ]


    obsessive rage

    Ik ga gewoon een poll maken. Zodra je klaar bent, xBooBear, zet ik die van jou er ook bij ;)
    De uitslag van de poll is niet meteen mijn uitslag. Het helpt me alleen met kiezen.


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    Ik ga gewoon een poll maken. Zodra je klaar bent, xBooBear, zet ik die van jou er ook bij ;)
    De uitslag van de poll is niet meteen mijn uitslag. Het helpt me alleen met kiezen.


    Is goed hoor (: (zelfs als je al wel een keuze zou maken, zou je dan alleen maar hoeven te kijken of de mijne beter zou zijn)
    Ik ga er trouwens morgen mee bezig (op de een of andere manier kwam er telkens iets tussen waardoor ik nog niet bezig kon)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Is goed hoor (: (zelfs als je al wel een keuze zou maken, zou je dan alleen maar hoeven te kijken of de mijne beter zou zijn)
    Ik ga er trouwens morgen mee bezig (op de een of andere manier kwam er telkens iets tussen waardoor ik nog niet bezig kon)


    Is goed hoor ;) Voor nieuwsgierige is hier de POLL


    obsessive rage

    Ik heb het voor elkaar ^^
    In principe is het drie keer dezelfde, alleen is de ene donkerder qua sfeer. Kijk zelf maar wat je mooier vindt (:









    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Weetje, ik ga die poll gewoon lekker aan mijn laars lappen.
    Na lang nadenken heb ik er een gekozen.
    Onderstaande is het geworden.


    Oftewel de cover van Croodle.
    Ik heb geen prijs of iets, maar wel hartelijk gefeliciteerd!
    De story komt binnenkort online!


    obsessive rage