• Iedereen wil wel eens een complimentje ontvangen. En iedereen geeft wel eens complimenten aan een ander. Aan wie wil jij een complimentje geven, en waarom?
    Laat zien hoeveel je om een ander geeft door hem/haar een berichtje te sturen. Het kan iemands dag helemaal maken. (:




    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 18:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit is echt een leuk idee, I like :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Niiiice.


    Pluk de dag, misschien is het je laatste...

    Ik zou zeggen, ik ga dat stiekem bekijken, maar je krijgt een bericht, dus je hoeft niet stiekem te doen. Niet dat ik verwacht er in te komen. Ben de laatste tijd nogal een stille muis geworden. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aw, Yoyo, je bent fantastisch! ^^


    † Love? I want to sleep.

    Wat een fantastisch initiatief, Yolanda, ik moedig het in ieder geval aan. Alhoewel ik wel begrijp wat enkele hier zeggen, kan je niet iedereen blij maken en gaat het om het idee. Als je hulp ergens bij nodig hebt, laat het me vooral weten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb nu geen laptop tot de beschikking, maat later verzend ik er meer. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Undine schreef:
    Wat een fantastisch initiatief, Yolanda, ik moedig het in ieder geval aan. Alhoewel ik wel begrijp wat enkele hier zeggen, kan je niet iedereen blij maken en gaat het om het idee. Als je hulp ergens bij nodig hebt, laat het me vooral weten.


    Dankjewel. (:
    En het loopt nog niet bepaald storm dus ik kan het nog goed zelf aan. Maar ik zal aan je denken als het wel veel werk gaat worden! Thanks! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Littlefinger schreef:
    Aww, I love this! <3


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."




    Dus nog is leuk idee:)


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful